A legjobb listaépítő módszerek, ha több feliratkozót szeretnél hírleveledre

Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.

Hogyan írj az oldaladra ütős blogbejegyzéseket?

Megmutatjuk, hogyan írj úgy üzleti blogot, hogy az rengeteg új látogatót vonzzon a weboldaladra!

Hacker támadás érte a Média Markt -ot

Adathalászat, zsarolóvírusok és teljes rendszerek megbénítása. A rosszindulatú hackereknek a nagyvállalatok fejlett védelmi rendszerei sem jelentenek akadályt. De lehetséges-e felkészülni és hatékonyan védekezni a támadásaik ellen?

Ezért van szüksége profi weboldalra minden építőipari vállalkozásnak

Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.

A közösségi média fontos, de nem minden. Megmutatjuk, miért

A Facebook októberi leállása megmutatta, miért van szüksége egy sikeres vállalkozásnak saját weboldalra és listaépítésre.

Rólunk oldal kialakítása: mit tartalmaz a tökéletes bemutatkozó lap?

Megmutatjuk, hogy néz ki és mit érdemes tartalmaznia egy üzleti weboldal „Rólunk” menüpontjának.

Hogyan néz ki egy üzleti honlap tökéletes főoldala?

Megmutatjuk, hogyan érdemes kialakítani honlapod főoldalát úgy, hogy a látogatók és a keresőmotorok is imádják.

Forgalomra van szükséged? Igy szerezhetsz új látogatókat a weboldaladra

Mutatunk néhány módszert, melyek segítségével hatékonyan szerezhetsz új látogatókat weboldaladra.

Miért fontosak a weboldaladra mutató hivatkozások?

Megmutatjuk, mi az a linképítés és miért fontos saját weboldalad forgalma szempontjából.

3+1 ok, ami miatt a weboldalad elavult

Megmutatjuk azt, honnan tudhatod, hogy régi weboldalad elavult, és új honlap készítésére lesz szükséged.

Mítoszok a látogatók viselkedéséről

Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.

Miért fontos, hogy weboldalad reszponzív legyen?

Megmutatjuk, miért fontos az, hogy egy weboldalt ne csak egy adott eszközön lehessen megjeleníteni, hanem mobilon, tableten is böngészhető legyen.

 

Ingyenes eszközök, melyek egyszerűbbé teszik a keresőoptimalizálást

Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet

 

Bérelt vagy egyedi webáruház? Megmutatjuk a különbségeket

Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.

5 fontos dolog, ami egy jó landing oldalról nem hiányozhat

Bemutatjuk azt az 5 dolgot, melyek nélkül jól konvertáló landing oldal nem létezhet.

5 ok, ami miatt a látogatóid pillanatok alatt elhagyják a weboldalad

Megmutatjuk mik a legfőbb okok, amik miatt a potenciális ügyfelek nem böngésznek tovább egy weboldalt és a konverzió helyett magas visszafordulási arányhoz vezethet.

Google vagy Facebook hirdetés? Melyik megoldás a hatékonyabb?

Összehasonlítjuk a két legnépszerűbb közösségi hirdetésformát, és megmutatjuk, mely esetekben melyiket érdemes választani

Ezért van szükséged a közösségi média korában is egyedi weboldalra

Megmutatjuk miért nem elég az, ha vállalkozásod jelen van a közösségi médiában, de nem rendelkezik üzleti weboldallal.

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Facebook tiltás

Az elmúlt napokban többen is panaszkodtak arra, hogy nem engedi be őket a Facebbok a felhasználói fiókjukba. Mi lehet a tiltás oka, hogyan lehet a tiltott Facebook fiókot feloldani? 

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!