Mítoszok a látogatók viselkedéséről
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Megmutatjuk, miért fontos az, hogy egy weboldalt ne csak egy adott eszközön lehessen megjeleníteni, hanem mobilon, tableten is böngészhető legyen.
Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet
Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.
Bemutatjuk azt az 5 dolgot, melyek nélkül jól konvertáló landing oldal nem létezhet.
Megmutatjuk mik a legfőbb okok, amik miatt a potenciális ügyfelek nem böngésznek tovább egy weboldalt és a konverzió helyett magas visszafordulási arányhoz vezethet.
Összehasonlítjuk a két legnépszerűbb közösségi hirdetésformát, és megmutatjuk, mely esetekben melyiket érdemes választani
Megmutatjuk miért nem elég az, ha vállalkozásod jelen van a közösségi médiában, de nem rendelkezik üzleti weboldallal.
Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.
Az elmúlt napokban többen is panaszkodtak arra, hogy nem engedi be őket a Facebbok a felhasználói fiókjukba. Mi lehet a tiltás oka, hogyan lehet a tiltott Facebook fiókot feloldani?
A hónap elején több más ország után a Google Magyarországon is elérhetővé tette a "Shopping hirdetés" -t, ami egy új termékhirdetési megoldás. Ez az új lehetőség, megint felfogja forgatni a piacot. A vállalkozások közül lesznek nyertesek és vesztesek, de a vásárlók mindenképpen jól fognak járni.
Nagykovácsi mellett forgattunk egy rövid bemutatkozó videót szolgáltatásaink népszerűsítéséhez. Köszönet érte a Fókusz Promó csapatának és a résztvevőknek! :-)
Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt.
(Folytatása a kidobott pénz című blog bejegyzésnek.)
Ezzel az eszközzel azokat a látogatóidat mentheted meg, akik éppen el akarják hagyni a weboldaladat.
A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha nincs felkészítve a weboldalad technikailag és tartalmilag a látogatók fogadására és kapcsolatfelvételre való ösztönzésére.
Egy rövid kis PR videót forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, melyben ingatlannyilvántartó rendszert és speciális weboldalt biztosítunk ingatlanközvetítőknek.
A közösségi és megosztó portálokon közzétett bejegyzésekkel és hirdetésekkel szintén azonnali, folyamatosan bővülő, tömeges látogatottságra tehetsz szert.
A linképítés azt jelenti, hogy a weboldaladra minél több és erősebb külső linket próbálsz meg szerezni. A linképítés manapság sokat vitatott kérdés, de a hasznossága nem kérdőjelezhető meg.
A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.
Minden vállalkozásnak aki személyes adatokat kezel 2018.05.25-tól meg kell felelni a GDPR néven ismert, Europai Parlament és Tanács 2016/679 rendeletének.