• 2019-06-18

Facebook tiltás

Az elmúlt napokban többen is panaszkodtak arra, hogy nem engedi be őket a Facebook a felhasználói fiókjukba. Mi lehet a tiltás oka, hogyan lehet a tiltott Facebook fiókot feloldani? 

 

A Facebookon, a Google keresésekben, az igen népszerű Gyakori kérdésekben (Gyakori kérdések, Facebook tiltás) és még számos helyen, tömegével jelentek meg a panaszos írások, melyek szerint a Facebook letiltotta számos felhasználó fiókját. Céges fiókoknál eddig is előfordult a jelenség (nem túl gyakran szerencsére, de számos esetben volt már erre példa) de magánszemélyeknél nem volt jellemző ez a szankció. 

 

A panaszosak szerint nem volt a megosztásaikban semmi sértő, vagy egyéb olyan tartalom amit a Facebook szabályzata kifogásolhatna, vagy tiltana. 

 

Mit lehet ilyenkor tenni? Kihez lehet fordulni? 

 

A Facebooknak ugyan van support -ja, de a tapasztalatok szerint igen ritka esetben segítenek ilyenkor. Azért egy próbát természetesen megér. 

 

Aki magánszemély annak is bosszantó, hiszen sokaknak a teljes kapcsolati hálója elérhető innen. Ez most egy csapásra megszűnt, de ha újra regisztrálsz az egészet újra építheted. Az aktív kapcsolataidat valószínűleg gyorsabban, a távolabbi ismerősöket újra megkeresni és velül kapcsolatba lépni hosszabb időt is igénybe vehet. (Attól függ, ki mennyire aktív felhasználó, valamint attól is ki mennyire gyanakvó. Ugyanis ha az ismerősöd emlékszik, hogy már kapcsolatban áltatok, felmerülhet benne a gyanú (Nagyon helyesen!), hogy nem e más akar kapcsolatba lépni vele, a Te neveddel visszaélve.) 

 

Viszont amennyiben a magánszemély profilodhoz üzleti fiók is társul, úgy neked ennél is nagyobb a veszteni valód. 

 

Ki tudja mennyi pénzt fektettél a közösséged felépítésébe, hány száz, vagy akár ezer órát öltél az elmúlt években a rengeteg Facebook post megírásába.... És most egy csapára eltűnik minden, és nem kérhetsz jogosrvoslatot mindenre, ki vagy szolgáltatva a Facebook supportjának... 

 

És félre értés ne essék! Ez a cikk nem Facebook ellen szól, de mindenképes érdemes átgondolni, ki és mire használja a Facebookot. 

 

Ügyfeleinknek mi minden esetben azt javasoljuk, hogy a Facebook egy hirdetési csatorna legyen, aminek a célja a látogatókat a Facebookról a weboldaladra, vagy a webáruházadba terelni. A weboldalad a tied, a Facebookot (jelenleg még) ingyen kapod. Amit ingyen kapsz azzal szemben sok követelésed nem lehet. 

 

Tehát a mi javaslatunk továbbra is az, hogy: 

  • Hirdess a Facebookon és az érdeklődőidet, közvetlen a weboldaladra / webáruházadra tereld. 
  • Hirdess remarketinggel a Facebookon és a korábbi látogatóidat tereld vissza a weboldalara, 
  • A saját BLOG -odat építsd és ezeket oszd meg a Facebookon, ne oda építs, ami máról holnapra elveszhet, de ha nem akkor sem a saját weboldaladat építi. 
  • Az első és a visszatérő látogatóidat is, igyekezz feliratkoztatni a hírleveleidre, hogy Te magad dönthess a legjobb ajánlatokkal és a leghasznosabb információkkal a visszahívásukról. 

Te hová írod elsősorban a bejegyzéseidet?

Kérlek segítsd a munkánkat ezzel a rövid kis felméréssel, melyre névtelenül szavazhatsz. A szavazás leadása után, megmutatjuk az eddigi kiértékelést. 

Eddigi szavazatok száma: 51

%

Saját blogra

%

Facebookra

Szóljon hozzá Ön is!

Tájékoztatjuk, hogy hozzászólása csak utólagos jóváhagyás után jelenik meg a weboldalon.

A jó weboldal akkor is dolgozik amikor Te alszol!