3+1 ok, ami miatt a weboldalad elavult

Megmutatjuk azt, honnan tudhatod, hogy régi weboldalad elavult, és új honlap készítésére lesz szükséged.

Mítoszok a látogatók viselkedéséről

Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.

Miért fontos, hogy weboldalad reszponzív legyen?

Megmutatjuk, miért fontos az, hogy egy weboldalt ne csak egy adott eszközön lehessen megjeleníteni, hanem mobilon, tableten is böngészhető legyen.

 

Ingyenes eszközök, melyek egyszerűbbé teszik a keresőoptimalizálást

Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet

 

Bérelt vagy egyedi webáruház? Megmutatjuk a különbségeket

Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.

5 fontos dolog, ami egy jó landing oldalról nem hiányozhat

Bemutatjuk azt az 5 dolgot, melyek nélkül jól konvertáló landing oldal nem létezhet.

5 ok, ami miatt a látogatóid pillanatok alatt elhagyják a weboldalad

Megmutatjuk mik a legfőbb okok, amik miatt a potenciális ügyfelek nem böngésznek tovább egy weboldalt és a konverzió helyett magas visszafordulási arányhoz vezethet.

Google vagy Facebook hirdetés? Melyik megoldás a hatékonyabb?

Összehasonlítjuk a két legnépszerűbb közösségi hirdetésformát, és megmutatjuk, mely esetekben melyiket érdemes választani

Ezért van szükséged a közösségi média korában is egyedi weboldalra

Megmutatjuk miért nem elég az, ha vállalkozásod jelen van a közösségi médiában, de nem rendelkezik üzleti weboldallal.

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Facebook tiltás

Az elmúlt napokban többen is panaszkodtak arra, hogy nem engedi be őket a Facebbok a felhasználói fiókjukba. Mi lehet a tiltás oka, hogyan lehet a tiltott Facebook fiókot feloldani? 

Google árösszehasonlító, Shopping hirdetések

A hónap elején több más ország után a Google Magyarországon is elérhetővé tette a "Shopping hirdetés" -t, ami egy új termékhirdetési megoldás. Ez az új lehetőség, megint felfogja forgatni a piacot. A vállalkozások közül lesznek nyertesek és vesztesek, de a vásárlók mindenképpen jól fognak járni. 

Mennyi bevételt veszít vállalkozásod?

Nagykovácsi mellett forgattunk egy rövid bemutatkozó videót szolgáltatásaink népszerűsítéséhez. Köszönet érte a Fókusz Promó csapatának és a résztvevőknek! :-) 

Ingatlanszoftver reklámfilmünk

Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt. 

Kilépési POPUP ablak, Exit popup

(Folytatása a kidobott pénz című blog bejegyzésnek.) 

Ezzel az eszközzel azokat a látogatóidat mentheted meg, akik éppen el akarják hagyni a weboldaladat.

 

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha…

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha nincs felkészítve a weboldalad technikailag és tartalmilag a látogatók fogadására és kapcsolatfelvételre való ösztönzésére.

Ingatlan nyilvántartó

Egy rövid kis PR videót forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, melyben ingatlannyilvántartó rendszert és speciális weboldalt biztosítunk ingatlanközvetítőknek. 

Közösségi portálok

A közösségi és megosztó portálokon közzétett bejegyzésekkel és hirdetésekkel szintén azonnali, folyamatosan bővülő, tömeges látogatottságra tehetsz szert.

Linképítés

A linképítés azt jelenti, hogy a weboldaladra minél több és erősebb külső linket próbálsz meg szerezni. A linképítés manapság sokat vitatott kérdés, de a hasznossága nem kérdőjelezhető meg.

Remarketing

A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.

123
Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!