Visszafordulási arány: mit jelent és hogyan csökkenthető hatékonyan?

Megmutatjuk azokat a módszereket, melyekkel hatékonyan csökkenthető a weboldalról visszaforduló látogatók száma

A legsúlyosabb hibák, melyek elriasztják weboldalad látogatóit

Bemutatjuk azokat a jellegzetes hibákat, amelyek rossz benyomást keltenek egy üzleti honlap látogatóiban és elriasztják őket az interakciótól.

Ezért van szüksége üzleti weboldaladnak saját blogra

Röviden bemutatjuk azt, miért érdemes értékes tartalommal megtámogatni egy saját weboldalt, és hogyan segíti a blog a nagyobb organikus elérést.

Mikor érdemes újragondolni egy üzleti weboldalt?

Megmutatjuk azt, milyen időközönként érdemes újratervezni egy üzleti weboldalt, és mire kell a dizájn, illetve a tartalom terén odafigyelni annak érdekében, hogy egy honlap naprakész legyen.

Felugró ablakok: biztosan az ördögtől származnak?

Bemutatjuk a weboldalon felugró ablakok hátrányait és előnyeit, és azt, hogy ha mindenképp használni szeretnénk pop-upokat, hogyan érdemes megtervezni azokat.

Sötét mód: ezért lehet szüksége rá a te weboldaladnak is

Megmutatjuk, miért érdemes egy weboldalt úgy tervezni, hogy az alap design mellett sötét mód is választható legyen a felhasználók számára.

A legjobb listaépítő módszerek, ha több feliratkozót szeretnél hírleveledre

Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.

Hogyan írj az oldaladra ütős blogbejegyzéseket?

Megmutatjuk, hogyan írj úgy üzleti blogot, hogy az rengeteg új látogatót vonzzon a weboldaladra!

Hacker támadás érte a Média Markt -ot

Adathalászat, zsarolóvírusok és teljes rendszerek megbénítása. A rosszindulatú hackereknek a nagyvállalatok fejlett védelmi rendszerei sem jelentenek akadályt. De lehetséges-e felkészülni és hatékonyan védekezni a támadásaik ellen?

Ezért van szüksége profi weboldalra minden építőipari vállalkozásnak

Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.

A közösségi média fontos, de nem minden. Megmutatjuk, miért

A Facebook októberi leállása megmutatta, miért van szüksége egy sikeres vállalkozásnak saját weboldalra és listaépítésre.

Rólunk oldal kialakítása: mit tartalmaz a tökéletes bemutatkozó lap?

Megmutatjuk, hogy néz ki és mit érdemes tartalmaznia egy üzleti weboldal „Rólunk” menüpontjának.

Hogyan néz ki egy üzleti honlap tökéletes főoldala?

Megmutatjuk, hogyan érdemes kialakítani honlapod főoldalát úgy, hogy a látogatók és a keresőmotorok is imádják.

Forgalomra van szükséged? Igy szerezhetsz új látogatókat a weboldaladra

Mutatunk néhány módszert, melyek segítségével hatékonyan szerezhetsz új látogatókat weboldaladra.

Miért fontosak a weboldaladra mutató hivatkozások?

Megmutatjuk, mi az a linképítés és miért fontos saját weboldalad forgalma szempontjából.

3+1 ok, ami miatt a weboldalad elavult

Megmutatjuk azt, honnan tudhatod, hogy régi weboldalad elavult, és új honlap készítésére lesz szükséged.

Mítoszok a látogatók viselkedéséről

Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.

Miért fontos, hogy weboldalad reszponzív legyen?

Megmutatjuk, miért fontos az, hogy egy weboldalt ne csak egy adott eszközön lehessen megjeleníteni, hanem mobilon, tableten is böngészhető legyen.

 

Ingyenes eszközök, melyek egyszerűbbé teszik a keresőoptimalizálást

Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet

 

Bérelt vagy egyedi webáruház? Megmutatjuk a különbségeket

Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.

123
Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!