Landing page készítés

Mi az a landing page?

A landing page, másnéven érkeztető oldal egy olyan weblap, mely a fő weboldaltól, vagy webáruháztól  elkülönül. A fődomain alatt található (Tehát nem kell neki új domaint regisztrálni), de

  • egy alkönyvtárban helyezkedik el Pl: www.webraketa.hu/facebook_landing_01,
  • vagy egy aldomain alatt: www.facebook_landing_01.webraketa.hu
Értékesítési tölcsér landing oldalhoz
A / B teszt landing page -hez
Landing oldal

Egyetlen célja a kapcsolattartás és a bizalomépítés

Az így létrehozott érkeztető oldalak meghatározott céllal jönnek létre és jelentős részben irányított forgalmat fogadnak adott reklám kapmányokból Pl: Google Adwords direkt hirdetés, Facebook hirdetés, Remarketing hirdetések, vagy akár offline reklámok. A landing page azért van külön a vállalkozás központi weboldalától, vagy a webáruházától mert itt "nem engedjük" az érdeklődőt mindenfelé böngészni. Nincsenek menüpontjai, mert itt az érdeklődőket egyetlen cél felé navigáljuk az oldalon való lefelé görgetés során. Ez a cél általában nem az azonnali értékesítés, vagy direkt kapcsolatfelvételre való ösztönzés, hanem a látogató kapcsolati adatainak elkérése. 

A megadott elérhetőségre (Általában csupán név és e-mail cím.) automatizált tudásanyagokat küldünk ki, melyekkel kiérdemeljük az érdeklődők bizalmát és melyen keresztül lehetőségünk lesz tartani velük a kapcsolatot, és így eljuthatunk az első értékesítésig. 

Miért van erre szükség?

Azért mert az érdeklődők jelentős része nem azonnal dönt, először csak érdeklődnek. (Kivétel Pl. ha hajnal egy órakor zárszervizt keresnek, mert nem tudnak bejutni a lakásba... Ilyenkor azonnal választanak szolgáltatót, hiszen azonnali segítségre van szükség. :-) ) Így ha a weboldaladra juttatsz drága pénzen érdeklődőket és nem próbálod meg tartani velük a kapcsolatot, akkor a hirdetési költséged nagyrészét teljesen feleslegesen elégeted... 

Mitől fog hatékonyan működni egy landing page?

Tökéletes összhengban kell legyenek a forgalom növelésre szánt reklámok és az érkeztető oldalak. Tehát már a reklámokat (Google, Facebook, Ofline, Stb.) úgy kell létrehozni, hogy aki rákattint az tudja, mit fog találni a fogadó oldalon. Pl: 

  • 5 tppet, hogyan spóroljon a házépítésnél. 
  • 10 hibát, amelyet ha elkövet nem lesz hatékony a weboldala. 
  • Az 5 legütősebb mondatot, amit telefonmarketing során elkell mondjon a vásárló jelölteknek. 
  • 10 tippet amivel segíthet a dackorszakos gyermekének. (És saját magának.) :-) 
  • A legütősebb könyvet, ami megérteti az online ügyfélszerzés folyamatát. 
  • A legújabb katalógust amiben az üzletasszonyok kedvenc ruhatárai szerepelnek, stb. 
Amikor a látogató a landing oldalra érkezik már tudja mit fog itt kapni, de nem biztos hogy ezért cserébe meg is adja az e-mail címét és a nevét. (Azt nem tudta, hogy még egy lépést tennie kell az információért.) Ezért a landing oldalon elhelyezett tartalmaknak kell meggyőzze a látogatót, hogy tegye meg ezt az első lépést. 
  • Ehhez tökéletesen megírt marketing szövegekre van szükség. 
  • A megfelelően elhelyezett sorrendben. 
  • A megfelelő képi és videós tartalmakkal. 
  • A megfelelően elhelyezett feliratkozásra ösztönző elemkkel. (Információ elkérésére szolgáló, feliratkozási gombok / mezők.) 

A landing oldal, csak a felszín...

A jól felépített landing oldal már maga is tudomány, de az igazság az hogy ez csak a felszín. 

Még az érkeztető oldal felépítése, tartalmának kialakítása és a hirdetések létrehozása előtt komoly tervező munkát kell elvégezni. Pontosan megkell határozni, hogy mi történjen az oldalra érkezőkkel

  • ha feliratkoznak a felajánlott információért cserébe,
  • vagy ha elakarják hagyni az oldalt. 

Létre kell hozni az automatizált emaileket és ezekbe hivatkozásokat kell elhelyezni, melyek újabb landing oldalakra csábítják az érdeklődőket. Kezelni azokat akik megnyitják az e-mailket, azokat akiket nem. Akik megnyitják az emaileket azoknak újabb információkat kell felajánlani, vagy már meglehet kezdeni az értékesítést először kisebb értékű (akár ingyenes) termékekkel, szolgáltatásokkal, melyekkel tovább építhetjük a bizalmat. 

A első értékesítések után jöhetnek az újabb értékesítések, már magasabb értékű és / vagy kiegészítő termékekkel, vagy szolgáltatásokkal. 

Az értékesítési tölcséren végigvezetetve a most már ügyfeleket, újabb, magasabb értékű tölcsérekbe lehet őket navigálni, ezzel is extra profitra és magasabb vásárlói hűségre szert téve. 

Miben tudunk neked segíteni?

  1. Értékesítési tölcséred és az értéklépcsőd kitalálása. 
  2. Hirdetések létrehozása és kampány üzemeltetés. 
  3. A landing oldalak létrehozása
    1. Webrakéta tartalomkezelő rendszerrel, 
    2. vagy seciálisan erre a célra kialakított ClickFunnels rendszerrel: 
  4. Automatizált hírlevelek megírása. 
  5. Hírlevélküldő szoftver kiválasztása és beállítása. 
  6. Online fizetési eszközök integrálása. 
  7. Online számlázás integrálása. 
  8. Folyamatos menedzselés.