Egyre drágább a PPC hirdetés és nem érkezik elég organikus forgalom a honlapodra, webshopodba vagy landing page-re?
Akkor nem elég SEO-barát a tartalmad és a weboldalad.
Segíthetünk kiküszöbölni a csorbát.
Ha spórolnál a hirdetési költségeken és az organikus forgalom növelése a célod, a keresőoptimalizálásra kiemelt figyelmet kell fordítanod.
Mert ez az a banánhéj, amelyen a konverzióid rövid és hosszú távon is elcsúszhatnak.
Ha végre nemcsak a Google találati listájának végén kullognál, hanem az élre törnél, keress meg minket.
Bízd ránk a SEO-feladatokat és segítünk az élre törni, valamint ott is maradni.
Egyre drágább a PPC hirdetés és nem érkezik elég organikus forgalom a honlapodra, webshopodba vagy landing page-re?
Akkor nem elég SEO-barát a tartalmad és a weboldalad.
Segíthetünk kiküszöbölni a csorbát.
Ha spórolnál a hirdetési költségeken és az organikus forgalom növelése a célod, a keresőoptimalizálásra kiemelt figyelmet kell fordítanod.
Mert ez az a banánhéj, amelyen a konverzióid rövid és hosszú távon is elcsúszhatnak.
Ha végre nemcsak a Google találati listájának végén kullognál, hanem az élre törnél, keress meg minket.
Bízd ránk a SEO-feladatokat és segítünk az élre törni, valamint ott is maradni.
Belegondoltál már, hogy naponta milyen gyakran használja a célközönséged a Google-t?
Az ideális vevőd a keresőóriáshoz fordul, ha:
A mondás úgy tartja, hogy a Google a barátod, hiszen mára ez lett a világ legnagyobb könyvtára. Nincs olyan témakör vagy kérdés, amire ne adna választ, ráadásul források tömkelegével. És ez az, amiért számodra is létfontosságú, hogy a Google ne csak az ügyfeleid, hanem a te és a céged barátja is legyen.
Akkor tudsz ugyanis organikus forgalmat terelni a honlapodra, landing page-edre, a webáruházad egy konkrét termékére, ha a találati lista első 4-5 helyén szerepelsz.
De ezt az előkelő helyezést keresőoptimalizálás (SEO) és keresőmarketing (SEM) nélkül nem fogod elérni.
A keresőoptimalizálás az a titkos fegyver, ami segít a weboldaladnak a keresőmotorok találati oldalain a lehető legelőkelőbb helyezést elérni. Legyen szó akár a Google-ről, vagy az olyan keresőmotorokról, mint a Mozilla, a Yahoo!, a Bing. A SEO segít abban, hogy a weboldalad láthatóvá váljon azon potenciális és keresést indító ügyfelek számára, akik te, illetve a terméked vagy szolgáltatásaid jelentenék megoldást.
Fogalmazhatunk úgy, hogy a SEO igazi művészet: mindhárom részterületnek (technikai és tartalmi SEO, valamint a linképítés) is működnie kell ahhoz, hogy organikus forgalom szerezhess.
Éppen ezért, a keresőoptimalizálás során figyelembe kell venni olyan technikai beállításokat is, mint a weboldal felépítése és gyorsasága.
Ugyanakkor nem lehet figyelmen kívül hagyni a minőségi és gyakran frissülő tartalmat, a belső és külső linkek használatát sem.
Amennyiben mindhárom területen rendben vannak a kulcsszavak, ki vannak töltve a metaadatok, felhasználóbarát a felület és külső-belső hivatkozásokból sincs hiány, a Google algoritmus is előkelő pozícióba rankingeli a honlapodat.
Laikusként nehéz lehet kiigazodni a rengetegben, de segítünk eligazodni a keresőoptimalizálás rejtelmeiben.
Alapvetően a SEO mindhárom területének optimalizálva kell lennie ahhoz, hogy a Google a keresők elé tárja a weboldaladat, hirdetésedet vagy más tartalmadat.
Nagy vonalakban segítünk megérteni, hogy melyik terület mit is takar, így neked is lesz egy átfogó képed arról, hogy melyik részterület vagy részterületek szorulnak erősítésre.
Ahogy látod, rengeteg szempontra kell figyelni ahhoz, hogy a keresőmotorok is megkedveljék és láthatóvá tegyék a cégedet.
A kihívás adott, de a cél elérése nem lehetetlen. Szakértő segítséget nyújtunk ahhoz, hogy hasítson az online marketinged.
Ahogy látod, rengeteg szempontra kell figyelni ahhoz, hogy a keresőmotorok is megkedveljék és láthatóvá tegyék a cégedet.
A kihívás adott, de a cél elérése nem lehetetlen. Szakértő segítséget nyújtunk ahhoz, hogy hasítson az online marketinged.
A SEO az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, azonban tény s való, nem a gyorsaság a legfőbb ismérve. Rengeteg előnye van a keresőoptimalizálásnak, de ahhoz, hogy beálljanak a folyamatok, idő kell. A SEO nem rövid, hanem hosszú távon hozza a stabil eredményeket.
Bizonyos esetekben érdemes a SEO-t és a PPC-t vegyíteni egymással, főleg akkor, ha egy gyors lefolyású időszakos kampányról van szó. Ahol alig pár nap – hét alatt kell felpörgetni az eladásokat. Akkor is ajánlott megfontolni a technikák vegyítését, ha túl nagy a konkurenciaharc a területeden és olyan kulcsszavakkal dolgozol, amire akár 900 000 keresést is indítanak.
Summa summarum: vannak a keresőoptimalizálást hátráltató tényezők, de hosszú távon sokkal jobban jársz azzal, ha nem spórolod meg a SEO-t. Ezzel a technikával bizonyosodhatsz meg arról, hogy felhasználóbarát weboldal, magas szintű felhasználói élmény, minőségi és releváns tartalmak várják majd a látogatókat.
Hosszú távon olyan stabil eredményeket érhetsz el – például organikus forgalmat, új réspiacot, hirdetési költségek csökkentését, márkaismertség növekedést, konkrét eladásokat stb. – amivel még az algoritmusváltozásokat és a közösségi oldalak megbízhatatlanságát is átvészelheted.
15év + keresőoptimalizálási tapasztalat
100 + marketingszövegírás projekt
Komplex online marketing támogatás