Keresőoptimalizálásban nem ismerünk tréfát!

Velünk a
Google a barátod lesz!

 

Egyre drágább a PPC hirdetés és nem érkezik elég organikus forgalom a honlapodra, webshopodba vagy landing page-re?
Akkor nem elég SEO-barát a tartalmad és a weboldalad.

 

Segíthetünk kiküszöbölni a csorbát.

 

Ha spórolnál a hirdetési költségeken és az organikus forgalom növelése a célod, a keresőoptimalizálásra kiemelt figyelmet kell fordítanod.

Mert ez az a banánhéj, amelyen a konverzióid rövid és hosszú távon is elcsúszhatnak.

 

Ha végre nemcsak a Google találati listájának végén kullognál, hanem az élre törnél, keress meg minket.

Bízd ránk a SEO-feladatokat és segítünk az élre törni, valamint ott is maradni.

 

Keresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálásban nem ismerünk tréfát!

Velünk a
Google a barátod lesz!

Keresőoptimalizálás

 

Egyre drágább a PPC hirdetés és nem érkezik elég organikus forgalom a honlapodra, webshopodba vagy landing page-re?
Akkor nem elég SEO-barát a tartalmad és a weboldalad.

 

Segíthetünk kiküszöbölni a csorbát.

 

Ha spórolnál a hirdetési költségeken és az organikus forgalom növelése a célod, a keresőoptimalizálásra kiemelt figyelmet kell fordítanod.

Mert ez az a banánhéj, amelyen a konverzióid rövid és hosszú távon is elcsúszhatnak.

 

Ha végre nemcsak a Google találati listájának végén kullognál, hanem az élre törnél, keress meg minket.

Bízd ránk a SEO-feladatokat és segítünk az élre törni, valamint ott is maradni.

 

Mi vagyunk a hiányzó láncszem, amit idáig kerestél. Tegyél próbára minket, nem bánod meg.

Miért van égető szükséged rá?

Mi az a keresőoptimalizálás?

Belegondoltál már, hogy naponta milyen gyakran használja a célközönséged a Google-t?

 

Az ideális vevőd a keresőóriáshoz fordul, ha:

  • tippet keres ahhoz, honnan rendelje meg a vacsoráját,
  • meg akarja tudni, hol érdemes beszereznie a legújabb mosógépet,
  • le akarja ellenőrizni, hogy megbízható-e a cipőáruház,
  • olvasnivalót keres a nyaralásra,
  • hatékony számítógépkarbantartási tippekre kíváncsi,
  • vagy befektetési tippeket keres a megtakarításához.

A mondás úgy tartja, hogy a Google a barátod, hiszen mára ez lett a világ legnagyobb könyvtára. Nincs olyan témakör vagy kérdés, amire ne adna választ, ráadásul források tömkelegével. És ez az, amiért számodra is létfontosságú, hogy a Google ne csak az ügyfeleid, hanem a te és a céged barátja is legyen.

 

Akkor tudsz ugyanis organikus forgalmat terelni a honlapodra, landing page-edre, a webáruházad egy konkrét termékére, ha a találati lista első 4-5 helyén szerepelsz.

De ezt az előkelő helyezést keresőoptimalizálás (SEO) és keresőmarketing (SEM) nélkül nem fogod elérni.

 

A keresőoptimalizálás az a titkos fegyver, ami segít a weboldaladnak a keresőmotorok találati oldalain a lehető legelőkelőbb helyezést elérni. Legyen szó akár a Google-ről, vagy az olyan keresőmotorokról, mint a Mozilla, a Yahoo!, a Bing. A SEO segít abban, hogy a weboldalad láthatóvá váljon azon potenciális és keresést indító ügyfelek számára, akik te, illetve a terméked vagy szolgáltatásaid jelentenék megoldást.

 

Ugye te sem szeretnéd, hogy a konkurensedre előbb találjanak rá, mint a cégedre?

Versenyelőnyre tennél szert a keresőoptimalizálás segítségével? Akkor még ma kérj ajánlatot!

Melyikre van szükséged?

Technikai SEO,
ON-Page SEO és OFF-Page SEO:

Laikusként nehéz lehet kiigazodni a rengetegben, de segítünk eligazodni a keresőoptimalizálás rejtelmeiben.

Alapvetően a SEO mindhárom területének optimalizálva kell lennie ahhoz, hogy a Google a keresők elé tárja a weboldaladat, hirdetésedet vagy más tartalmadat.

 

Nagy vonalakban segítünk megérteni, hogy melyik terület mit is takar, így neked is lesz egy átfogó képed arról, hogy melyik részterület vagy részterületek szorulnak erősítésre.

SEO technikák a kedvező találati hely megszerzéséért

A keresőoptimalizálás alapjai

Technikai SEO
A keresőoptimalizálás programozási része

Technikai SEO:

  • ha lassan tölt be a weboldal,
  • nem elég reszponzív, azaz mobilon vagy tableten szétesik az oldal, töredezik a szöveg,
  • gond van az SSL-hitelesítéssel,
  • nem használsz elég belső linket,
  • nincsenek backlinkjeid, azaz külső hivatkozásaid,
  • a weboldal felépítése nem felhasználóbarát.
A keresőoptimalizálás programozási része

Technikai SEO:

Technikai SEO
  • ha lassan tölt be a weboldal,
  • nem elég reszponzív, azaz mobilon vagy tableten szétesik az oldal, töredezik a szöveg,
  • gond van az SSL-hitelesítéssel,
  • nem használsz elég belső linket,
  • nincsenek backlinkjeid, azaz külső hivatkozásaid,
  • a weboldal felépítése nem felhasználóbarát.
A keresőoptimalizálás tartalmi része

Tartalmi, azaz ON-Page SEO:

  • ha nem elég felhasználó- és keresőbarát a webszöveged,
  • nincs saját tartalmad,
  • a tartalmad minősége nem elég jó,
  • nem publikálsz elég gyakran,
  • a blog- és szakmai cikkeid, a többi tartalmad nem releváns a közönségnek,
  • a blog- és szakmai cikkeid, a többi aloldalad nem keresőoptimalizálási szempontok szerint épül fel,
  • nincsenek kitöltve a metaadatok, a képadatok,
  • hiányoznak a képaláírások,
  • a YouTube videók rosszul vannak beágyazva / hiányos adatokkal vannak feltöltve,
  • a felület / szöveg nem eléggé kulcsszó-optimalizált.
A keresőoptimalizálás tartalmi része
A keresőoptimalizálás tartalmi része

Tartalmi, azaz ON-Page SEO:

A keresőoptimalizálás tartalmi része
  • ha nem elég felhasználó- és keresőbarát a webszöveged,
  • nincs saját tartalmad,
  • a tartalmad minősége nem elég jó,
  • nem publikálsz elég gyakran,
  • a blog- és szakmai cikkeid, a többi tartalmad nem releváns a közönségnek,
  • a blog- és szakmai cikkeid, a többi aloldalad nem keresőoptimalizálási szempontok szerint épül fel,
  • nincsenek kitöltve a metaadatok, a képadatok,
  • hiányoznak a képaláírások,
  • a YouTube videók rosszul vannak beágyazva / hiányos adatokkal vannak feltöltve,
  • a felület / szöveg nem eléggé kulcsszó-optimalizált.
Linképítés, azaz OFF-Page SEO
Az egymásra mutató linkek

Linképítés, azaz OFF-Page SEO:

  • (vannak belső hivatkozásaid,)
  • vannak külső hivatkozásaid,
  • a külső hivatkozások mennyisége,
  • a külső hivatkozások minősége hitelesítő elem a Google-nek.

 

Ahogy látod, rengeteg szempontra kell figyelni ahhoz, hogy a keresőmotorok is megkedveljék és láthatóvá tegyék a cégedet.

A kihívás adott, de a cél elérése nem lehetetlen. Szakértő segítséget nyújtunk ahhoz, hogy hasítson az online marketinged.

Az egymásra mutató linkek

Linképítés, azaz OFF-Page SEO:

Linképítés, azaz OFF-Page SEO
  • (vannak belső hivatkozásaid,)
  • vannak külső hivatkozásaid,
  • a külső hivatkozások mennyisége,
  • a külső hivatkozások minősége hitelesítő elem a Google-nek.

 

Ahogy látod, rengeteg szempontra kell figyelni ahhoz, hogy a keresőmotorok is megkedveljék és láthatóvá tegyék a cégedet.

A kihívás adott, de a cél elérése nem lehetetlen. Szakértő segítséget nyújtunk ahhoz, hogy hasítson az online marketinged.

Te is szeretnéd, ha a weboldalad a Google első 10 találatában jelenne meg?

Cél a Google TOP 10

Keresőoptimalizálás cégednek:

Hosszú távon kifizetődő eredmények

A SEO az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, azonban tény s való, nem a gyorsaság a legfőbb ismérve. Rengeteg előnye van a keresőoptimalizálásnak, de ahhoz, hogy beálljanak a folyamatok, idő kell. A SEO nem rövid, hanem hosszú távon hozza a stabil eredményeket.

 

Bizonyos esetekben érdemes a SEO-t és a PPC-t vegyíteni egymással, főleg akkor, ha egy gyors lefolyású időszakos kampányról van szó. Ahol alig pár nap – hét alatt kell felpörgetni az eladásokat. Akkor is ajánlott megfontolni a technikák vegyítését, ha túl nagy a konkurenciaharc a területeden és olyan kulcsszavakkal dolgozol, amire akár 900 000 keresést is indítanak.

 

Summa summarum: vannak a keresőoptimalizálást hátráltató tényezők, de hosszú távon sokkal jobban jársz azzal, ha nem spórolod meg a SEO-t. Ezzel a technikával bizonyosodhatsz meg arról, hogy felhasználóbarát weboldal, magas szintű felhasználói élmény, minőségi és releváns tartalmak várják majd a látogatókat.

 

Hosszú távon olyan stabil eredményeket érhetsz el – például organikus forgalmat, új réspiacot, hirdetési költségek csökkentését, márkaismertség növekedést, konkrét eladásokat stb. – amivel még az algoritmusváltozásokat és a közösségi oldalak megbízhatatlanságát is átvészelheted.

Szeretnél Te is kedvező helyezéseket elérni? Ha igen, kérd ajánlatunkat és segítünk!

Vágjunk bele!

SEO specialistánk készen áll, kérj díjmentes árajánlatot!

Hívj minket

+36 (30) 37 38 706

15év + keresőoptimalizálási tapasztalat

 100 +  marketingszövegírás projekt
 Komplex online marketing támogatás

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!