Ilyen egy tökéletes hírlevél
Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.
https://www.traditionrolex.com/27
https://www.traditionrolex.com/27
A közösségi és megosztó portálokon közzétett bejegyzésekkel és hirdetésekkel szintén azonnali, folyamatosan bővülő, tömeges látogatottságra tehetsz szert. Ezeknek az előnye, hogy amennyiben az érdeklődők hasznosnak tartják a közzé tett információidat,
Magyarországon a legnépszerűbb közösségi portálok
A magyar Internet felhasználók jelentős része, kortól, nemtől, regionális, vagy társadalmi elhelyezkedéstől függetlenül regisztrálva van a Facebookon! Így szinte bárkikből is áll a célközönséged itt elérheted őket.
Hogyan kezd el népszerűsíteni a vállalkozásodat?
Elsőként fontos, hogy ne a magánszemély profilodban népszerűsítsd a cégedet, hanem regisztrálj egy céges fiókot. Itt az alapadataid kitöltése után érdemes rendszeresen posztolnod olyan információkat, melyek érdeklik a célközönségedet.
Miről írj bejegyzéseket?
Esettanulmányokról, ötletelj a megoldásaiddal kapcsolatban, vess fel olyan témákat, melyekre valószínűleg reagálni fog a célközönséged, vond be őket a kommunikációdba, kérd ki a véleményüket!
A posztolás nem elegendő, hirdetned kell!
A Facebook jelenlét nem merül ki abban, hogy megosztasz érdekes és szép dolgokat. Ez a rész azt a célt szolgálja, hogy közösséget építs, de valahogy el kell juss a potenciális érdeklődőkhöz, hogy ezt megvalósíthasd.
Ezért hirdetned kell!
A Facebook hirdetési rendszere alkalmas arra, hogy igen pontosan meghatározd a célközönségedet, ezért a megfelelő hirdetésekkel eljuthatsz hozzájuk és:
Ami fontos hogy akár az üzenőfaladon megosztott posztokkal, akár a hirdetéseiddel konkrét célokat határozz meg, de ezek lehetőleg ne azonnali vásárlások legyenek mert akkor könnyen csalódottá válhatsz.
A hirdetéseiddel felhívhatod magadra a figyelmet, de mielőtt ajánlatokkal bombáznád az érdeklődőket, kezd el felébreszteni a kíváncsiságukat és kiépíteni bennük az irántad érzett bizalmat és szimpátiát.
A Facebook hirdetések eredményessége minden más jellegű hirdetéssel együtt elsősorban abban rejlik, hogy milyen folyamatba navigálod az érdeklődőt.
Amennyiben sokan rákattintanak a hirdetésedre, de kevés lesz azok száma, akik feliratkoznak a hírleveledre, igénybe veszik valamely díjmentes „belépő” termékedet, vagy szolgáltatásodat akkor azt a következtetést vonhatod le, hogy a kreatívod jó (hacsak nem félrevezető és nem azt kapják a látogatók, amire számítanak.), de a marketing folyamatod nem megfelelően van összerakva, nem a megfelelő oldalra és tartalomhoz vezeted az érdeklődőidet.
A Világ egyik legnagyobb ötlettára.
A Pintereseten fotókat osztanak meg az emberek, melyekben gyönyörködni lehet, ötleteket adnak, problémákat vetnek fel, megoldásokra és eredményekre hívják fel a figyelmet.
Sokan azt hihetik, hogy a termékgyártók előnyben vannak a képi ábrázolások miatt, de ez egyáltalán nincsen így, sőt...
A szolgáltatók a megfelelő kreatívakkal ugyanilyen hatékonyan, vagy még hatékonyabban érhetik el a célközönségüket.
Például egy személyi edző tornagyakorlatokkal, vagy előtte / utána fotókkal hívhatja fel a szolgáltatásaira a figyelmet, az építőipari cégek gyönyörű fotókat helyezhetnek el az általuk felépített családiházakról, az éttermek ínycsiklandó ételekről helyezhetnek el fotókat.
A B2B piac szereplői gyakran osztanak meg folyamatábrákat a szolgáltatásaikról, vagy infó grafikákat, melyekkel megoldásaik eredményességét mutatják be.
A Pinteresten megosztott képekkel növelheted a weboldalad látogatottságát (A képre kattintva az érdeklődők a weboldaladra navigálhatóak.) és a kereső optimalizációdat is erősíteni fogja.
A Twitter kevésbé népszerű ugyan a hazai Internet felhasználók körében, mint például az amerikaiak esetében, de itt is elérheted az embereket és tapasztalataink szerint a Google gyakrabban olvassa be ezen bejegyzéseket, mint pl a Facebook posztokat, ezáltal eredményesebben is használható a kereső optimalizáció területén.
A Linkedin a világ legnagyobb üzleti és szakmai közösségi oldala és az ezen való jelenléted növeli a szakmai hitelességedet és segítséget nyújthat az új munkatársak elérésben, de az üzleti kapcsolataid kiépítésében is.
Egyéb látogatottságszerzési források. (Kiegészítés ebben a témakörben.)
Számtalan egyéb forrásból szerezhetsz látogatókat a weboldaldra és nem csak az online eszközöket érdemes kihasználnod. Mivel az online térben nagyon felerősödött a reklámzaj, nagyon hatékonyan lehet újra hirdetni offline is. Pl.:
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 220
%
Igen
%
Nem
Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.
A linképítés azt jelenti, hogy a weboldaladra minél több és erősebb külső linket próbálsz meg szerezni. A linképítés manapság sokat vitatott kérdés, de a hasznossága nem kérdőjelezhető meg.