5 fontos dolog, ami egy jó landing oldalról nem hiányozhat

Bemutatjuk azt az 5 dolgot, melyek nélkül jól konvertáló landing oldal nem létezhet.

Ezért van szükséged a közösségi média korában is egyedi weboldalra

Megmutatjuk miért nem elég az, ha vállalkozásod jelen van a közösségi médiában, de nem rendelkezik üzleti weboldallal.

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Google árösszehasonlító, Shopping hirdetések

A hónap elején több más ország után a Google Magyarországon is elérhetővé tette a "Shopping hirdetés" -t, ami egy új termékhirdetési megoldás. Ez az új lehetőség, megint felfogja forgatni a piacot. A vállalkozások közül lesznek nyertesek és vesztesek, de a vásárlók mindenképpen jól fognak járni. 

Mennyi bevételt veszít vállalkozásod?

Nagykovácsi mellett forgattunk egy rövid bemutatkozó videót szolgáltatásaink népszerűsítéséhez. Köszönet érte a Fókusz Promó csapatának és a résztvevőknek! :-) 

Kilépési POPUP ablak, Exit popup

(Folytatása a kidobott pénz című blog bejegyzésnek.) 

Ezzel az eszközzel azokat a látogatóidat mentheted meg, akik éppen el akarják hagyni a weboldaladat.

 

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha…

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha nincs felkészítve a weboldalad technikailag és tartalmilag a látogatók fogadására és kapcsolatfelvételre való ösztönzésére.

Közösségi portálok

A közösségi és megosztó portálokon közzétett bejegyzésekkel és hirdetésekkel szintén azonnali, folyamatosan bővülő, tömeges látogatottságra tehetsz szert.

Linképítés

A linképítés azt jelenti, hogy a weboldaladra minél több és erősebb külső linket próbálsz meg szerezni. A linképítés manapság sokat vitatott kérdés, de a hasznossága nem kérdőjelezhető meg.

Remarketing

A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.

Google Adwords, fizetett hirdetések

Ez a hirdetési forma az, ahonnan a (legtöbb vállalkozás esetében) leggyorsabban, akár azonnal látogatókat hozhatsz a weboldaladra. Ezzel már el is kezdesz eleget tenni annak a keresőoptimalizálási szempontnak is, hogy növeled a weboldalad látogatottságát, de emellett azonnali megrendelésekre is szert tehetsz.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás az, aminek a segítségével a weboldaladat a Google természetes találati listájának az első helyeire juttathatod. Az első találati hely megszerzése annál nehezebb (több idő, munka és pénz) minél nagyobb a verseny az általad kiválasztott kulcsszavakra.

Látogatottság növelés

A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

Adatbázis növelés, email marketing, szuperfegyver?

A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.

Landing page

Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat. Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. 

Mitől bíznak meg benned a látogatók?

Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten. A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)

Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!