Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)
Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.
Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.
Sokaknál nagy dillema, hogy a weboldalon feltüntessék-e az árakat. Van aki attól fél, hogy a konkurensek látni fogják, van aki attól hogy az ár önmagában elriasztja az érdeklődőket.
Elsődlegesen az számít, hogy Te milyen beállítottságú vagy. Ha nagyon idegen tőled akár a tegeződés, akár a magázódás akkor maradj annál, ami a Te stílusod.
A weboldalad üzemeltetéséhez az egyik legfontosabb eszközöd lesz az úgynevezett tartalomkezelő rendszer (adminisztrációs felület, CMS). A tartalomkezelő rendszer segítségével létrehozhatsz új menüpontokat, rögzíthetsz szöveges tartalmakat, képeket illeszthetsz be, videó galériákat hozhatsz létre, vagy letölthető dokumentumokat helyezhetsz el a weboldaladon.
Az egyik legfontosabb tényező a weboldaladon, az olvashatóság. Minden más tervezet hasztalan, ha a weboldaladon a szövegek nem, vagy nehezen olvashatóak. A legjobb minőségű monitorokon is nehezebb és lassabb olvasni, mint a nyomtatott sajtóban, vagy a könyvekben.
Egy komplex weboldal többféle aloldalból épül fel. Az egyes aloldalak céljai különbözőek, ezért a megjelenésük is eltérő annak érdekében, hogy a mondanivalójuk könnyebben áttekinthető legyen.
A norma azt jelenti, hogy a felhasználók már megszokták és tudják, hogy a weboldalakon az egyes elemeket hol találják meg. Az Interneten a felhasználói szokások nem változnak olyan gyorsan, mint a technológia. Ezért érdemes olyan megoldásokat használni, melyek már beváltak ezek ugyanis még évekig működni fognak!
Az Internetet használók elsősorban azt várják el, hogy a weboldalak oldalai amennyire csak lehetséges legyenek egyszerűek és magától értetődőek.
A domain név (vagy nevek) kiválasztása hasonlóan fontos, mint egy könyv címének meghatározása. Ebben a fejezetben felsorolunk néhány olyan szempontot, melyeket érdemes figyelembe venned a weboldalad címének meghatározásakor.
Manapság a vállalkozások életében tevékenységtől és mérettől függetlenül sorsdöntő, hogy milyen Internetes ügyfélszerzési megoldásokkal rendelkeznek.
A jól prosperáló cégek a megfelelő Internetes jelenléttel megtöbbszörözhetik az ismeretségüket és a bevételeiket, míg a kisebb vállalkozások megoldhatják a napi ügyfélszerzési problémáikat és esélyt kaphatnak a növekedésére.