https://www.traditionrolex.com/27

Webrakéta Kft | - Mitől bíznak meg benned a látogatók?

https://www.traditionrolex.com/27

Mitől bíznak meg benned a látogatók?


Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten.

 

A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

 

A tartalmaid egyik legfontosabb feladata a bizalomépítés. Meg kell mutatnod mit tudsz! Hasznos tanácsokat kell adj, eszközöket kell hadrendbe állítanod az irántad érzett bizalom felépítéséhez.

 

Nézzük milyen kommunikációs lehetőségek szükségesek ahhoz, hogy a látogatók, kétséget kizáróan megbízzanak benned és a cégedben.

 

1.) Légy személyesebb!

 

Az első és legfontosabb, hogy add az arcod (fotóval) a vállalkozásodhoz, a szolgáltatásodhoz és a termékeidhez. Egy céget önmagában sokszor személytelennek éreznek a látogatók, de egy kis és közepes vállalkozás előnye a nagy multinacionális cégekkel szemben, hogy személyesebbek lehetnek.

 

Nem az számít mennyire vagy fotógén, hanem az hogy a neved és az arcod adod a megoldásaidhoz.

 

Tüntesd fel a céged adatait és tegyél szert óriási előnyre azzal hogy leírod a

 

  • céged felépítésének történetét,
  • honnan indultál,
  • milyen nehézségeken mentél keresztül,
  • milyen problémákat kellett megoldanod
  • és milyen út vezetett a sikerhez,
  • mutasd meg mennyire sikeres vagy,
  • adj egy csöppnyi bepillantást a magánéletedbe Pl.: Család, hobbi, stb.

 

2.) Építsd fel a szakmai hírnevedet!

 

A bizalomépítéshez alapvető fontosságú, hogy megmutatod a szakmai hozzáértésedet.

 

  • Vezess BLOG –ot, melyben hasznos tanácsokat adsz, esettanulmányokat osztasz meg.
  • Használj videókat a tevékenységeid és a szakértelmed bemutatásához, adj tanácsokat hangfelvételek segítségével.
  • Keresd a lehetőségeket, hogy megjelenj a médiában, szakmai folyóiratokban és ezeket publikáld a weboldaladon is. (Pl.: Ha építőipari cég vagy, megjelentetheted a munkáidat a népszerű építészeti és lakberendezési magazinokban, interjút adhatsz egy ház felépítésének kihívásairól, bemutathatod a munkafolyamot ami elindul a telek vásárlástól a kulcsrakész átadásig, stb.)
  • Írj könyvet, vagy egy kis füzetet, melyben leírod a szakmád kihívásait és azt hogy Te ezeket hogyan oldod meg. Nyugodtan írj az esetlegesen elkövetett hibáidról is és arról, hogy ezeket hogyan oldottad meg.
  • Készíttess közös fotókat az ügyfeleiddel, olyan celebekkel akik a Te megoldásaidat választották.

 

3.) Mutasd be a szolgáltatásaidat és a termékeidet a legalaposabb részletességgel!

 

  • Írj részletes leírást a szolgáltatásaidról és a termékeidről.
  • Készíts profi fotókat a kész megoldásokról, és ha a tevékenységed ilyen jellegű akkor mutasd be az előtte / utána állapotokat, sőt akár a munkafolyamatokat.
  • Kérj ügyfélvéleményeket írásban (fotóval), videóban, melyeket jeleníts meg a termékeid mellett és a szolgáltatásaid leírásánál. Ezeket mindenképpen publikáld a kiküldött ajánlataidban, nyomtatott reklám termékeidben (Pl. szórólap) is, ne csak a weboldaladon!
  • Publikáld az ISO minősítésedet, az elnyert díjaidat és szakmai tagságaidat.

 

4.) Legyél átlátható és vállalj garanciát!

 

  • Tedd átláthatóvá a munkafolyamataidat,
  • mutasd be részletesen a vásárlási folyamatot,
  • tedd láthatóvá és érthetővé a szerviz lehetőségeket.

 

A törvény amúgy is kötelez a garancia vállalásra, de vállalj többet mint a törvény által előírtak!

Te vállalsz extra garanciákat a szolgáltatásaidra, vagy a termékeidre?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 180

%

Igen

%

Nem

Bérelt vagy egyedi webáruház? Megmutatjuk a különbségeket

Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.

Hogyan néz ki egy üzleti honlap tökéletes főoldala?

Megmutatjuk, hogyan érdemes kialakítani honlapod főoldalát úgy, hogy a látogatók és a keresőmotorok is imádják.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!