Ingatlanszoftver reklámfilmünk
Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt.
Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten.
A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!
A tartalmaid egyik legfontosabb feladata a bizalomépítés. Meg kell mutatnod mit tudsz! Hasznos tanácsokat kell adj, eszközöket kell hadrendbe állítanod az irántad érzett bizalom felépítéséhez.
Nézzük milyen kommunikációs lehetőségek szükségesek ahhoz, hogy a látogatók, kétséget kizáróan megbízzanak benned és a cégedben.
1.) Légy személyesebb!
Az első és legfontosabb, hogy add az arcod (fotóval) a vállalkozásodhoz, a szolgáltatásodhoz és a termékeidhez. Egy céget önmagában sokszor személytelennek éreznek a látogatók, de egy kis és közepes vállalkozás előnye a nagy multinacionális cégekkel szemben, hogy személyesebbek lehetnek.
Nem az számít mennyire vagy fotógén, hanem az hogy a neved és az arcod adod a megoldásaidhoz.
Tüntesd fel a céged adatait és tegyél szert óriási előnyre azzal hogy leírod a
2.) Építsd fel a szakmai hírnevedet!
A bizalomépítéshez alapvető fontosságú, hogy megmutatod a szakmai hozzáértésedet.
3.) Mutasd be a szolgáltatásaidat és a termékeidet a legalaposabb részletességgel!
4.) Legyél átlátható és vállalj garanciát!
A törvény amúgy is kötelez a garancia vállalásra, de vállalj többet mint a törvény által előírtak!
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 180
%
Igen
%
Nem
Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt.
Igen széles skálán mozognak a szolgáltatók árai, így laikusként nehéz eldönteni, hogy melyik ár a releváns és mi lehet a különbség két szolgáltató terméke között.
Mivel kiváló szaktudással rendelkező és megbízható szolgáltatót kell választanod fontos, hogy jó döntést hozz. A lentebbi eszmefuttatás nem feltétlen jelenti azt, hogy ha sokat fizetsz jót kapsz, ha keveset fizetsz akkor pedig biztosra veheted, hogy rossz weboldal tulajdonosa leszel.