Kilépési POPUP ablak, Exit popup
(Folytatása a kidobott pénz című blog bejegyzésnek.)
Ezzel az eszközzel azokat a látogatóidat mentheted meg, akik éppen el akarják hagyni a weboldaladat.
https://www.traditionrolex.com/27
https://www.traditionrolex.com/27
Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten.
A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!
A tartalmaid egyik legfontosabb feladata a bizalomépítés. Meg kell mutatnod mit tudsz! Hasznos tanácsokat kell adj, eszközöket kell hadrendbe állítanod az irántad érzett bizalom felépítéséhez.
Nézzük milyen kommunikációs lehetőségek szükségesek ahhoz, hogy a látogatók, kétséget kizáróan megbízzanak benned és a cégedben.
1.) Légy személyesebb!
Az első és legfontosabb, hogy add az arcod (fotóval) a vállalkozásodhoz, a szolgáltatásodhoz és a termékeidhez. Egy céget önmagában sokszor személytelennek éreznek a látogatók, de egy kis és közepes vállalkozás előnye a nagy multinacionális cégekkel szemben, hogy személyesebbek lehetnek.
Nem az számít mennyire vagy fotógén, hanem az hogy a neved és az arcod adod a megoldásaidhoz.
Tüntesd fel a céged adatait és tegyél szert óriási előnyre azzal hogy leírod a
2.) Építsd fel a szakmai hírnevedet!
A bizalomépítéshez alapvető fontosságú, hogy megmutatod a szakmai hozzáértésedet.
3.) Mutasd be a szolgáltatásaidat és a termékeidet a legalaposabb részletességgel!
4.) Legyél átlátható és vállalj garanciát!
A törvény amúgy is kötelez a garancia vállalásra, de vállalj többet mint a törvény által előírtak!
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 180
%
Igen
%
Nem
(Folytatása a kidobott pénz című blog bejegyzésnek.)
Ezzel az eszközzel azokat a látogatóidat mentheted meg, akik éppen el akarják hagyni a weboldaladat.
Megmutatjuk azt, mik a bérelhető és az egyedi tervezésű webáruházak előnyei, és miért érdemes az utóbbi megoldást választani, ha valaki hosszú távra, nagyobb vevőkörrel tervez.