Mikor érdemes újragondolni egy üzleti weboldalt?

Megmutatjuk azt, milyen időközönként érdemes újratervezni egy üzleti weboldalt, és mire kell a dizájn, illetve a tartalom terén odafigyelni annak érdekében, hogy egy honlap naprakész legyen.

Sötét mód: ezért lehet szüksége rá a te weboldaladnak is

Megmutatjuk, miért érdemes egy weboldalt úgy tervezni, hogy az alap design mellett sötét mód is választható legyen a felhasználók számára.

Hacker támadás érte a Média Markt -ot

Adathalászat, zsarolóvírusok és teljes rendszerek megbénítása. A rosszindulatú hackereknek a nagyvállalatok fejlett védelmi rendszerei sem jelentenek akadályt. De lehetséges-e felkészülni és hatékonyan védekezni a támadásaik ellen?

Ezért van szüksége profi weboldalra minden építőipari vállalkozásnak

Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.

Rólunk oldal kialakítása: mit tartalmaz a tökéletes bemutatkozó lap?

Megmutatjuk, hogy néz ki és mit érdemes tartalmaznia egy üzleti weboldal „Rólunk” menüpontjának.

Hogyan néz ki egy üzleti honlap tökéletes főoldala?

Megmutatjuk, hogyan érdemes kialakítani honlapod főoldalát úgy, hogy a látogatók és a keresőmotorok is imádják.

Forgalomra van szükséged? Igy szerezhetsz új látogatókat a weboldaladra

Mutatunk néhány módszert, melyek segítségével hatékonyan szerezhetsz új látogatókat weboldaladra.

Miért fontosak a weboldaladra mutató hivatkozások?

Megmutatjuk, mi az a linképítés és miért fontos saját weboldalad forgalma szempontjából.

3+1 ok, ami miatt a weboldalad elavult

Megmutatjuk azt, honnan tudhatod, hogy régi weboldalad elavult, és új honlap készítésére lesz szükséged.

Mítoszok a látogatók viselkedéséről

Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.

Miért fontos, hogy weboldalad reszponzív legyen?

Megmutatjuk, miért fontos az, hogy egy weboldalt ne csak egy adott eszközön lehessen megjeleníteni, hanem mobilon, tableten is böngészhető legyen.

 

5 ok, ami miatt a látogatóid pillanatok alatt elhagyják a weboldalad

Megmutatjuk mik a legfőbb okok, amik miatt a potenciális ügyfelek nem böngésznek tovább egy weboldalt és a konverzió helyett magas visszafordulási arányhoz vezethet.

Ezért van szükséged a közösségi média korában is egyedi weboldalra

Megmutatjuk miért nem elég az, ha vállalkozásod jelen van a közösségi médiában, de nem rendelkezik üzleti weboldallal.

Mennyi bevételt veszít vállalkozásod?

Nagykovácsi mellett forgattunk egy rövid bemutatkozó videót szolgáltatásaink népszerűsítéséhez. Köszönet érte a Fókusz Promó csapatának és a résztvevőknek! :-) 

Ingatlanszoftver reklámfilmünk

Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt. 

Ingatlan nyilvántartó

Egy rövid kis PR videót forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, melyben ingatlannyilvántartó rendszert és speciális weboldalt biztosítunk ingatlanközvetítőknek. 

Látogatottság növelés

A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.

Mennyibe kerül egy weboldal?

Igen széles skálán mozognak a szolgáltatók árai, így laikusként nehéz eldönteni, hogy melyik ár a releváns és mi lehet a különbség két szolgáltató terméke között.

Mivel kiváló szaktudással rendelkező és megbízható szolgáltatót kell választanod fontos, hogy jó döntést hozz. A lentebbi eszmefuttatás nem feltétlen jelenti azt, hogy ha sokat fizetsz jót kapsz, ha keveset fizetsz akkor pedig biztosra veheted, hogy rossz weboldal tulajdonosa leszel.

Kivel készíttesd a weboldaladat, avagy mi alapján válassz szolgáltatót?

Az hogy ki milyen utat választ az Internetes ügyfélszerzésének felépítéséhez, vállalkozás és személy függő. Leírom azokat a szempontokat, és tapasztalatokat melyek alapján könnyebben eldöntheted, hogy számodra mi lehet a legoptimálisabb megoldás.

BLOG, írjak vagy ne írjak?

Természetesen nem az a kérdés, hogy írj-e vagy ne írj BLOG-ot, hanem inkább az hogy milyen formában, terjedelemben, gyakorisággal.

12
Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!