Visszafordulási arány: mit jelent és hogyan csökkenthető hatékonyan?
Megmutatjuk azokat a módszereket, melyekkel hatékonyan csökkenthető a weboldalról visszaforduló látogatók száma
https://www.traditionrolex.com/27
https://www.traditionrolex.com/27
A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.
Nézzünk néhány példát:
Amennyiben az építőiparban dolgozol és családi házakat építesz, akkor a Te potenciális érdeklődőid azok, akik házat akarnak építeni.
Ilyen és ehhez hasonló kulcsszavakkal fognak rád keresni:
1.) Szűkebb értelemben Pl.:
2.) Tágabb értelemben is kereshetnek és ezek is fontos kulcsszavak, kifejezések lehetnek a számodra Pl.:
3.) Lehetnek regionális keresések is főleg akkor, ha nem a fővárosban nyújtasz elsősorban szolgáltatást Pl.:
4.) Amennyiben valamely típusú házakra specializálódtál, a Te legfontosabb kulcsszavaid lehetnek Pl.:
A potenciális érdeklődők weboldalra csábítása az egyik legnehezebb feladat, de minél szűkebb réteget tudsz megszólítani
Ennek az egyszerű oka az, hogy ha tágabban célzol, akkor erősebb konkurenciaharccal fogsz találkozni. Amennyiben képes vagy szűkíteni akkor viszont nem csak kevesebb konkurenssel lesz dolgod, de ráadásul a megcélzott közönségtől is kiemeltebb figyelmet fogsz kapni.
Szóval a látogatók figyelmét meg kell szerezd és ezért:
Azok a vállalkozások maradnak életben és lesznek képesek a fejlődésre, akik ezt megtudják fizetni. Azok a vállalkozások tudják megfizetni az egyre drágább és egyre több munkával járó hirdetéseket.
Gondoskodnod kell a weboldalad látogatottságának felépítéséről és folyamatosságáról. A weboldalad látogatottságának felépítése és fenntartása nem egy máról holnapra történő feladat. Inkább hasonlítható a maratoni futáshoz, mint a sprint futáshoz.
A legveszélyesebb szám…
Az EGY a vállalkozás életében a legveszélyesebb szám. Nem alapozhatod a tevékenységedet egymagadra, mert ha lebetegszel, vagy elmész szabadságra, nincs aki foglalkozzon a meglévő ügyfeleiddel és nem tudsz reagálni az új ügyfelek megkereséseire sem. Nem alapozhatod a vállalkozásod tevékenységét egy alkalmazottra, vagy alvállalkozóra, mert ha elmennek szabadságra, táppénzre, felmondanak, vagy bármi történik velük akkor megáll a pénztermelés a cégedben.
Ugyanez a szabály igaz a marketingedre is!
A Dunát is több folyó táplálja és olyan nagyra duzzad, hogy a tengerig is eljut.
A Te weboldaladat is több marketing csatornán keresztül kell táplálni potenciális érdeklődőkkel, annak érdekében, hogy hatékonyan tudjon ügyfeleket konvertálni, FOLYAMATOSAN.
Mik lehetnek ezek a csatornák? Pl.:
A weboldalad látogatottságát természetesen exponenciálisan növelheted, (és az egyik legfontosabb feladatod) ha „megfogod” és rendszeresen visszahívod azokat, akik először a weboldaladra érkeznek.
Pl.:
Vegyük sorba részletesebben, de messze nem a teljesség igényével ezeket a lehetőségeket, hiszen ezek mindegyike egy – egy könyv (vagy több…) teljes tartalmát kitudnák elégíteni.
Eddigi szavazatok száma: 400
%
200 ezer Ft alatt
%
200 ezer Ft felett
Megmutatjuk azokat a módszereket, melyekkel hatékonyan csökkenthető a weboldalról visszaforduló látogatók száma
A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.