Mutasd meg, mivel vagy jobb a konkurenciánál: így pozícionálj helyesen
A pozícionálás abban segít, hogy megmutasd vállalkozásod előnyeit a versenytársakkal szemben. Segítünk, hogyan pozícionáld a márkád helyesen!
Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat.
Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. A landing page, magyarul érkeztető oldal a weboldaladnak egy olyan speciális oldala, melyre reklám kampányokból érkezteted az érdeklődőket.
A landing page –t érdemes úgy kialakítani, hogy ne rendelkezzen a „központi weboldal” szokványos elemeivel, mint Pl.: a menüpontok, vagy az egyéb navigációs elemek itt ugyanis arra kell törekedni hogy a látogatót tudatosan tereld egy bizonyos cél felé.
Ennek az oldalnak a kialakítása több dologtól is függhet Pl.:
A landing page-nek tudatosan, egyetlen cél felé kell vezesse a látogatókat Pl.:
Egy jó landing page minden esetben egy meghatározott közösséget céloz meg, egyetlen meghatározott céllal.
Fontos hogy a kapott tartalom mindig valós értéket adjon a látogatóknak, hogy a lehető legnagyobb számban konvertálj vásárlókat az automatizált értékesítési gépezetedben.
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 700
%
Igen
%
Nem
A pozícionálás abban segít, hogy megmutasd vállalkozásod előnyeit a versenytársakkal szemben. Segítünk, hogyan pozícionáld a márkád helyesen!
Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.