Landing page

Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat.

Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. A landing page, magyarul érkeztető oldal a weboldaladnak egy olyan speciális oldala, melyre reklám kampányokból érkezteted az érdeklődőket.

 

A landing page –t érdemes úgy kialakítani, hogy ne rendelkezzen a „központi weboldal” szokványos elemeivel, mint Pl.: a menüpontok, vagy az egyéb navigációs elemek itt ugyanis arra kell törekedni hogy a látogatót tudatosan tereld egy bizonyos cél felé.

 

Ennek az oldalnak a kialakítása több dologtól is függhet Pl.:

 

  • Honnan érkezteted az érdeklődőket?
  • Mi az ide irányító reklám üzenete?
  • Olyan személyeket célzol meg, akik már találkoztak veled (Pl.: ügyfelek, vagy Pl.: remarketinggel visszahívott érdeklődők), vagy friss érdeklődőket gyűjtesz?

 

A landing page-nek tudatosan, egyetlen cél felé kell vezesse a látogatókat Pl.:

 

  • LEAD -et kell generáljon az érdeklődőkből, valamilyen "csali, vagy belépő termék" segítségével,
  • regisztráltatja a látogatókat pl.: szoftver díjmentes kipróbálására,
  • regisztráltatja a látogatókat pl. próbatermék igénylésére,
  • "belépő" terméket ad el a látogatóknak, 
  • az érdeklődőket szegmentálva navigáltatja tovább pl.: (érdeklődési kör, nem, életkor, lakhely, stb. szerint.)
  • azonnali kapcsolatfelvételre, visszahívásra ösztönzi a látogatókat. Pl.: REMARKETING -ből visszahívott látogatók esetén.

 

Egy jó landing page minden esetben egy meghatározott közösséget céloz meg, egyetlen meghatározott céllal.

 

  • Pl: e-book letöltése,
  • hasznos információk letöltése,
  • árkalkuláció eredményének letöltése,
  • kupon igénylése,
  • webináriumra jelentkezés,
  • ingyenes próbaverzió igénylése, stb.

 

Fontos hogy a kapott tartalom mindig valós értéket adjon a látogatóknak, hogy a lehető legnagyobb számban konvertálj vásárlókat az automatizált értékesítési gépezetedben.

 

Te használsz landing oldalakat?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 700

%

Igen

%

Nem

Adatbázis növelés, email marketing, szuperfegyver?

A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.

Ezért érdemes a landing page-et is bevetned az online marketing kampányaidban

Weboldal vs. landing page: miért éri meg időnként landoló oldalt használnia a cégednek? Máris bemutatjuk, mire használhatod a landing page-t és hogyan növelheted a konverziód vele.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!