Landing page

Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat.

Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. A landing page, magyarul érkeztető oldal a weboldaladnak egy olyan speciális oldala, melyre reklám kampányokból érkezteted az érdeklődőket.

 

A landing page –t érdemes úgy kialakítani, hogy ne rendelkezzen a „központi weboldal” szokványos elemeivel, mint Pl.: a menüpontok, vagy az egyéb navigációs elemek itt ugyanis arra kell törekedni hogy a látogatót tudatosan tereld egy bizonyos cél felé.

 

Ennek az oldalnak a kialakítása több dologtól is függhet Pl.:

 

  • Honnan érkezteted az érdeklődőket?
  • Mi az ide irányító reklám üzenete?
  • Olyan személyeket célzol meg, akik már találkoztak veled (Pl.: ügyfelek, vagy Pl.: remarketinggel visszahívott érdeklődők), vagy friss érdeklődőket gyűjtesz?

 

A landing page-nek tudatosan, egyetlen cél felé kell vezesse a látogatókat Pl.:

 

  • LEAD -et kell generáljon az érdeklődőkből, valamilyen "csali, vagy belépő termék" segítségével,
  • regisztráltatja a látogatókat pl.: szoftver díjmentes kipróbálására,
  • regisztráltatja a látogatókat pl. próbatermék igénylésére,
  • "belépő" terméket ad el a látogatóknak, 
  • az érdeklődőket szegmentálva navigáltatja tovább pl.: (érdeklődési kör, nem, életkor, lakhely, stb. szerint.)
  • azonnali kapcsolatfelvételre, visszahívásra ösztönzi a látogatókat. Pl.: REMARKETING -ből visszahívott látogatók esetén.

 

Egy jó landing page minden esetben egy meghatározott közösséget céloz meg, egyetlen meghatározott céllal.

 

  • Pl: e-book letöltése,
  • hasznos információk letöltése,
  • árkalkuláció eredményének letöltése,
  • kupon igénylése,
  • webináriumra jelentkezés,
  • ingyenes próbaverzió igénylése, stb.

 

Fontos hogy a kapott tartalom mindig valós értéket adjon a látogatóknak, hogy a lehető legnagyobb számban konvertálj vásárlókat az automatizált értékesítési gépezetedben.

 

Te használsz landing oldalakat?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 700

%

Igen

%

Nem

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

Adatbázis növelés, email marketing, szuperfegyver?

A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!