Milyen legyen a weboldal megjelenése?

Az Internetet használók elsősorban azt várják el, hogy a weboldalak oldalai amennyire csak lehetséges legyenek egyszerűek és magától értetődőek.

 

A látogatóid azonnal elhagyják a weboldaladat, ha:

 

  • lassan töltődik be,
  • a nyitó lapja (vagy érkeztető oldala) nem írja le egyértelműen, hogy mit nyújt a céged, mivel foglalkozol,
  • nehezen átlátható, nehezen használható,
  • nehezen olvasható, vagy nem válaszolja, meg az érdeklődőid kérdéseit,
  • mobiltelefonról nézik a weboldaladat és az nem felbontás független (nincs optimalizálva mobiltelefonokra).

 

A fentiek miatt az Internetes ügyfélszerzésben minden eddigieknél fontosabb a felhasználóbarát szemlélet.

 

Az érdeklődőid ma már legtöbb esetben a weboldaladon keresztül találkoznak a cégeddel először. Itt szembesülnek azzal, hogy mennyire vagy informatív, felhasználóbarát és csak ezután köteleződnek el melletted és költenek el nálad pénzt.

 

A weboldal arculatának kialakításakor kétféle módon közelíthető meg a feladat.

 

  1. művészi önkifejezés felöl, vagy
  2. a mérnöki, vevőközpontú, szabványosított megoldásokkal.

 

Természetesen szükséges az, hogy a weboldal jól nézzen ki és tükrözze az adott cég arculati világát.

 

Mégis, ma már egy webes projekt megtervezésénél az elsődleges hogy megkönnyítse a felhasználók információszerzését, ajánlatkérését, vásárlását.

 

Nem érdemes olyan elemeket használni, amelyek szépen mutatnak ugyan, de a használatuk lehetetlen! Az ötletelésnél felhasználóbarát eszközöket kell használni és figyelembe kell venni az Internetezési szokásokat.  

 

Legyen a weboldal letisztult és hiteles

 

Az első benyomás megismételhetetlen!

 

A céged hitelességének felépítése már az első találkozáskor elkezdődik. Ne zsúfold tele a weboldaladat felesleges grafikai elemekkel, oda nem illő képekkel, villódzó szöveges hirdetésekkel, gagyi, rendszertelen szövegkiemelésekkel.

 

A letisztult grafikai tervezés áttekinthetőbbé teszi a weboldaladat és javítja a használhatóságot!

 

Amennyiben csak az oldal betöltődési sebességét nézzük (ami az egyik legfontosabb tényező) a legelőnyösebb, ha szinte teljesen grafikamentesre van tervezve a weboldal.

 

A grafikának a visszafogott használata nem eredményezi azt, hogy a weboldal unalmas és csúnya lesz.  

 

Az egységesen kialakított lapstílusok, a megfelelő színkombinációk, a könnyen olvasható betűtípusok használata és az esztétikusan kiemelt címszavak stílusossá és elegánssá teszik a weboldalt.

 

Az egységes lapstílusok használata mellett az egyes oldaltípusok tartalmait célszerű különböző elrendezéssel megjeleníteni, így Pl.:

 

  1. Főoldal
  2. Szöveges aloldalak, képi beillesztéssel, mint Pl: a bemutatkozás, cégtörténet, szolgáltatások ismertetése.
  3. Projektek ismertetésekor a projektek listázása és részletes adatlapja.
  4. Termékek listázása és részletes adatlapja.
  5. Ár vagy egyéb táblázatok megjelenítése.
  6. Blog listázása, és a blog bejegyzések részletes adatlapjai.
  7. Galériák bemutatása (kép és / vagy videó).
  8. GYIK (Gyakori kérdések felsorolása és megválaszolása).
  9. Kapcsolat menüpont az elérhetőségek megjelenítésére.

Milyen megjelenést részesítesz előnyben?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 300

%

Egyszerű és átlátható

%

Művészi és egyedi

Mennyibe kerül egy weboldal?

Igen széles skálán mozognak a szolgáltatók árai, így laikusként nehéz eldönteni, hogy melyik ár a releváns és mi lehet a különbség két szolgáltató terméke között.

Mivel kiváló szaktudással rendelkező és megbízható szolgáltatót kell választanod fontos, hogy jó döntést hozz. A lentebbi eszmefuttatás nem feltétlen jelenti azt, hogy ha sokat fizetsz jót kapsz, ha keveset fizetsz akkor pedig biztosra veheted, hogy rossz weboldal tulajdonosa leszel.

Kivel készíttesd a weboldaladat, avagy mi alapján válassz szolgáltatót?

Az hogy ki milyen utat választ az Internetes ügyfélszerzésének felépítéséhez, vállalkozás és személy függő. Leírom azokat a szempontokat, és tapasztalatokat melyek alapján könnyebben eldöntheted, hogy számodra mi lehet a legoptimálisabb megoldás.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!