Mítoszok a látogatók viselkedéséről
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Sokaknál nagy dillema, hogy a weboldalon feltüntessék-e az árakat. Van aki attól fél, hogy a konkurensek látni fogják, van aki attól hogy az ár önmagában elriasztja az érdeklődőket.
Természetesen lehet szolgáltatásfüggő is az árak megjelenítésének kérdése, hiszen vannak olyan összetett feladatok, melyek esetében szükséges ismerni bizonyos háttér információkat az ár kikalkulásához. (itt is fel lehet tüntetni tájékoztató jelleggel tól –ig árakat.)
Egy biztos. A látogatók szeretnének azonnal tudomást szerezni arról, hogy az éppen megtekintett termék, vagy szolgáltatás körülbelül milyen árkategóriában érhető el.
Az árak megjelenítésénél természetesen mindig létfontosságú, hogy milyen előzmények után jut el a látogató az árak megtekintéséig. Amennyiben már felkeltetted az érdeklődését, elkezdted felépíteni a bizalmat, vágyat ébresztettél a megoldásra úgy sokkal nyitottabb lesz a magasabb ár megfizetésére is.
Szeretnéd, hogy ne legyenek annyira összehasoníthatóak az áraid?
Állíts össze csomagajánlatokat! Nyújts olyan
Amennyiben szeretnél többet megtudni arról, hogyan jelenítsd meg az áraidat a weboldaladon és egyáltalán milyen szempontok alapján alakítsd ki az áraidat, javaslom neked ebben a témakörben az alábbi szakirodalmakat:
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 401
%
Igen
%
Nem
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Manapság a vállalkozások életében tevékenységtől és mérettől függetlenül sorsdöntő, hogy milyen Internetes ügyfélszerzési megoldásokkal rendelkeznek.
A jól prosperáló cégek a megfelelő Internetes jelenléttel megtöbbszörözhetik az ismeretségüket és a bevételeiket, míg a kisebb vállalkozások megoldhatják a napi ügyfélszerzési problémáikat és esélyt kaphatnak a növekedésére.