Legyenek-e árak a weboldalon?

Sokaknál nagy dillema, hogy a weboldalon feltüntessék-e az árakat. Van aki attól fél, hogy a konkurensek látni fogják, van aki attól hogy az ár önmagában elriasztja az érdeklődőket.

 

  • Ha a konkurensed kíváncsi az áraidra, akkor úgyis megtudja, ha végez egy kis piackutatást, vagy kér egy „fars” ajánlatot.
  • Azok az érdeklődők, akiknek magasak az áraid akkor sem lesznek potenciális érdeklődők, ha ezt később tudják meg. Neked viszont feleslegesen megy az időd ezen árajánlatok megírására.

 

Természetesen lehet szolgáltatásfüggő is az árak megjelenítésének kérdése, hiszen vannak olyan összetett feladatok, melyek esetében szükséges ismerni bizonyos háttér információkat az ár kikalkulásához. (itt is fel lehet tüntetni tájékoztató jelleggel tól –ig árakat.)

 

Egy biztos. A látogatók szeretnének azonnal tudomást szerezni arról, hogy az éppen megtekintett termék, vagy szolgáltatás körülbelül milyen árkategóriában érhető el.

 

Az árak megjelenítésénél természetesen mindig létfontosságú, hogy milyen előzmények után jut el a látogató az árak megtekintéséig. Amennyiben már felkeltetted az érdeklődését, elkezdted felépíteni a bizalmat, vágyat ébresztettél a megoldásra úgy sokkal nyitottabb lesz a magasabb ár megfizetésére is.

 

Szeretnéd, hogy ne legyenek annyira összehasoníthatóak az áraid?

 

Állíts össze csomagajánlatokat! Nyújts olyan

 

  • kiegészítő szolgáltatásokat melyet a konkurensed nem ajánl fel, Pl.: bútort szállítasz és elszállítod a göngyöleget, vagy a régi bútort,
  • vagy a terméked mellé kínálj egy plusz terméket Pl.: fényképezőgép mellé biztosíts, hord táskát, vagy memória kártyát, esetleg + 2 év garanciát, mely által a kínálatod nehezebben lesz összehasonlítható a konkurenciádéval.

 

Amennyiben szeretnél többet megtudni arról, hogyan jelenítsd meg az áraidat a weboldaladon és egyáltalán milyen szempontok alapján alakítsd ki az áraidat, javaslom neked ebben a témakörben az alábbi szakirodalmakat:

 

  • Vida Ágnes: Árazás és Üzleti Modell Tréning
  • Weiser István: Az Árazás 48 törvénye

Te feltünteted az áraidat a weboldaladon?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 400

%

Igen

%

Nem

Hacker támadás érte a Média Markt -ot

Adathalászat, zsarolóvírusok és teljes rendszerek megbénítása. A rosszindulatú hackereknek a nagyvállalatok fejlett védelmi rendszerei sem jelentenek akadályt. De lehetséges-e felkészülni és hatékonyan védekezni a támadásaik ellen?

Mikor érdemes újragondolni egy üzleti weboldalt?

Megmutatjuk azt, milyen időközönként érdemes újratervezni egy üzleti weboldalt, és mire kell a dizájn, illetve a tartalom terén odafigyelni annak érdekében, hogy egy honlap naprakész legyen.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!