Rólunk oldal kialakítása: mit tartalmaz a tökéletes bemutatkozó lap?

Megmutatjuk, hogy néz ki és mit érdemes tartalmaznia egy üzleti weboldal „Rólunk” menüpontjának.

A legtöbb vállalkozás sajnos még ma is kevés figyelmet szentel bemutatkozó oldalának kialakítására. Pedig egy honlap „Rólunk” szekciója rengeteg üzleti lehetőséget rejt magában, melyeket, ha megfelelő kreativitással aknázunk ki, rengeteg új látogatót és új ügyfelet nyerhetünk.

 

Éppen ezért most megmutatjuk, hogyan is érdemes kinéznie egy céges bemutatkozásra tervezett menüpontnak, és mik azok az alapvető dolgok, amiket az igazán jó Rólunk oldalnak tartalmaznia kell!

A legfontosabb információkat is tálald szenvedéllyel

Egyetlen bemutatkozó lap sem teljes néhány, alapvető információ nélkül, mely segít a látogatóknak abban, hogy teljes képet kapjanak arról, ki is vagy te. Alapvetően három ilyen fontos kérdés van, melyre egy weboldal bemutatkozó szekciójának mindenképp választ kell adnia, ezek pedig a következők: ki vagy te, mivel foglalkozol, és miért vagy jobb, mint a versenytársaid?

 

Egy egyszerű bemutatkozáshoz ennyi is elég, azonban, abban az esetben, ha igazán ütős Rólunk oldalt szeretnél készíteni, érdemes ezeket a dolgokat olyan, egyedi módon megfogalmaznod, melyek tükrözik azt, hogy munkád után alázattal, szenvedéllyel viseltetsz. Hogy számodra ezek nem csupán üres frázisok, hanem számodra valóban az ügyfeleid a legfontosabbak és igazi profiként, hatalmas odaadással dolgozol.

 

Minél inkább ezt sugallja a bemutatkozásod, annál nagyobb eséllyel látják meg benned a potenciális kuncsaftok is azt a pluszt, ami miatt valóban érdemes téged választani a konkurencia helyett. Ezután pedig már nem kell mást tenned, csupán munkád minőségével igazolni ezeket az állításokat.

Mutasd meg vállalkozásod emberi arcát

A bemutatkozó oldalon a küldetésed konkrét bemutatása mellett érdemes külön foglalkoznod a vállalkozás kulcsembereivel is. Röviden, közvetlen hangnemben bemutatni azt, hogy kik állnak a márka mögött, milyen céllal alapították meg a márkát, és milyen látásmóddal rendelkeznek bizonyos kérdésekben, melyek a fogyasztókat is érinthetik, érdekelhetik. mutasd be őket olyan sikersztoriként, mellyel a látogatók is azonosulni tudnak.

 

Ilyen módon hatékonyan kommunikálhatod a vállalkozás emberi mivoltát, és közelebb hozhatod márkádat a vásárlókhoz. Fontos ugyanis tudnod, hogy az emberek minél közelebb éreznek magukhoz egy brandet, annál nagyobb bizalommal viszonyulnak hozzá, és annál szívesebben vásárolnak majd a termékeiből.

Ne feledkezz meg a megfelelő illusztrációkról!

A bizalomépítés szempontjából rendkívül fontos, hogy a jól átgondolt, megfelelően felépített és tagolt szöveges tartalmat olyan vizuális kontenttel is megtámogasd, ami szintén segít a bizalom kiépítésében. Ez lehet néhány profi fotó, de akár olyan, rövid videós tartalom is, mely pár percben céged tevékenységét, vezetőit vagy épp a munkatársak mindennapjait mutatja be.

 

Fotók esetében kiválóan működnek az olyan beállítások, melyek munka közben mutatják be a vállalkozás vezetőit és munkatársait, de néhány profi portréfotó is erősítheti a professzionális megítélést. A lényeg, hogy minden esetben olyan anyagokkal dolgozz, melyek már első pillantásra is szakértelmet és odaadást sugároznak az oldaladra tévedő látogatók felé.

Mutasd meg, hogy mások már nyertek veled

Ha a bemutatkozásod mellett néhány olyan, pozitív véleményt is megjelenítesz, mely elégedett ügyfelektől származik, az tökéletes módja annak, hogy hogy bizalmat és tekintélyt építs az új látogatók szemében. Gyűjtsd össze a legütősebb testimonialokat és jelenítsd meg a Rólunk oldal egy külön erre a célra tervezett blokkjában, és meglátod, hogy sokkal hamarabb elnyerheted a potenciális ügyfelek bizalmát.

 

Különösen sokat segíthet ebben az esetben, ha olyan személy ajánlását is meg tudod jeleníteni, aki a szakmádon belül ismertnek számít, így az emberek komolyan adhatnak a véleményére.

Mitől bíznak meg benned a látogatók?

Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten. A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

Az UX és az UI közötti különbségről érthetően: ismerkedj meg az előnyeivel!

Nem tudod, hogy mi a különbség az UX és az UI között? Máris kifejtjük. De arról is ejtünk néhány szót, hogy miért éri meg a cégednek odafigyelni rájuk.

 

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!