https://www.traditionrolex.com/27

Webrakéta Kft | - Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)

https://www.traditionrolex.com/27

Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)

Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat. (Igazából a leghatékonyabb, ha az egész vállalkozásodat pozícionálod. Jobb egy kis tóban nagy halnak lenni, mint egy nagy tóban kishalnak!)

 

A megfelelő formában és a helyes közönségnek szóló helyes üzenet eléri az eredményt, de a rossz közönségnek szóló helytelen üzenet egyszerűen csak sok pénzbe kerül, és nem vezet eredményre.

 

Ha eredményeket akarsz elérni, akkor határozd meg, hogy kik tartoznak a Te célközönségedbe, és milyen speciális megoldásokat tudsz nyújtani a számukra.

 

Ehhez felteszek neked néhány kérdést.

 

Kik tartoznak a Te célközönségedbe?

 

  • Pl.: magánszemélyek,
  • vállalkozók,
  • kismamák,
  • 20 – 30 közötti fiatal nők,
  • nyugdíjasok,
  • építőipari vállalkozások,
  • könyvelő cégek,
  • ingatlanközvetítők stb.

 

Miért ismered őket jobban, mint a konkurenciád?

 

Pl: Mert Te is ezen a területen dolgoztál, ismered a szakma minden csínját, bínját, felfedeztél egy hiányterületet és most ennek a piacnak a keze alá dolgozol, hogy hatékonyabbá tedd a munkájukat, stb.

 

Mik az ő igazi problémájuk, mik a valós igényeik, félelmeik?


Milyen speciális megoldásokat tudsz nyújtani ezekre?

 

Határozd meg pontosan!

 

Legtöbb vállalkozás fél a pozicionálástól, mert azt hiszik, hogy ha egy kisebb területet céloznak meg, akkor kevesebbet fognak markolni, pedig ez pont fordítva igaz. Ha úgy írod meg a weboldaladat, olyan szolgáltatásokat kínálsz, melyek mindenkinek szólnak, azt az eredményt fogod elérni, hogy a többségben nem merül fel az a gondolat, hogy:  ”Na, ezt kerestem, ezt pont rám szabták!”

 

Jobb egy kis tóban nagy halnak lenni, mint egy nagy tóban kishalnak!

 

Pl: Megcélozhatod a kis és közepes vállalkozásokat, vállalhatsz könyvelést kifejezetten KATA adózású vállalkozásoknak, vagy Pl.: speciálisan webáruházaknak értékesíthetsz, ruhákat molett hölgyeknek, vagy XXXL –es férfiaknak, árulhatsz BIO élelmiszereket, vagy taníthatsz úszást kifejezetten kicsiknek.

 

Onnantól kezdve hogy megnevezel egy célközönséget, akiket ismersz, és speciálisan tudsz rájuk szabott megoldásokat nyújtani, máris versenyelőnybe kerültél a konkurenseiddel szemben.

 

Mi Pl: weboldalakat kifejezetten a kis és közepes vállalkozásoknak készítünk.

 

1 -100 fő, és évente legalább 40.000.000, de legfeljebb 3Mrd. forint.

 

Az ő problémáikat és kihívásaikat ismerjük a legjobban és ezekre tudunk megoldásokat nyújtani. A multinacionális szektorban és a nagy országos hálózatok marketingjében jelenleg nem rendelkezünk széles körű tapasztalatokkal és ezt a piacot jelenleg nem is célozzuk.

 

Mindemellett Pl: vannak speciális üzletágaink, mint Pl az

 

ingatlanszoftver.hu 

 

Az Ingatlanszoftvernél speciálisan 1 – 100 fős ingatlanközvetítő irodáknak nyújtunk ingatlan- és ügyfélnyilvántartási megoldásokat, weboldal rendszerrel és ingatlan marketinggel. Itt egy igen szűk réteget céloztunk meg jelentős eredményekkel.

 

Az ingatlanközvetítőknek nagyon speciálisak az igényeik és kevesen ismerik a valós problémáikat. Mi ezeket tanulmányoztuk és rengeteg kommunikációval és többéves fejlesztői gyakorlattal megismertük őket.

 

Az Ingatlanszoftverben olyan megoldásokat dolgoztunk ki, melyekbe sokan az első látásra beleszeretnek. Ha téged is érdekel, hogy ezt a weboldalt hogyan pozícionáltuk, látogass el az https://ingatlanszoftver.hu/ weboldalra, vagy ha van ingatlanközvetítő ismerősöd, feltétlen ajánld neki ezt a lehetőséget!  :-) 

 

De van Pl. olyan ügyfelünk aki nem általánosságban értékesít bútorokat, hanem csak a rattan bútorokra specializálódott. Aki rattanbútorokat keres az Interneten, az Ő weboldalaira egészen biztos, hogy rá fog találni és azonnal kialakul benne az érzés, hogy „Ezt kerestem!” Végignézi a termékkatalógus / webáruház kínálatát és felveszi vele a kapcsolatot…

 

Pozicionáld Te is a vállalkozásodat és megtapasztalod, hogy sokkal egyszerűbb lesz az ügyfélszerzés! :-) 

Te pozicionáltad már a vállalkozásodat?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 161

%

Igen

%

Nem

Tartalmi elemek használata a weboldalon

Az egyik legfontosabb tényező a weboldaladon, az olvashatóság. Minden más tervezet hasztalan, ha a weboldaladon a szövegek nem, vagy nehezen olvashatóak. A legjobb minőségű monitorokon is nehezebb és lassabb olvasni, mint a nyomtatott sajtóban, vagy a könyvekben.

Mikor érdemes újragondolni egy üzleti weboldalt?

Megmutatjuk azt, milyen időközönként érdemes újratervezni egy üzleti weboldalt, és mire kell a dizájn, illetve a tartalom terén odafigyelni annak érdekében, hogy egy honlap naprakész legyen.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!