Mutasd meg, mivel vagy jobb a konkurenciánál: így pozícionálj helyesen
A pozícionálás abban segít, hogy megmutasd vállalkozásod előnyeit a versenytársakkal szemben. Segítünk, hogyan pozícionáld a márkád helyesen!
A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.
A weboldalak látogatóinak jelentős többsége ajánlatkérés, megrendelés, sőt kapcsolatfelvétel nélkül távozik. Ennek az egyik oka, hogy a látogatásukkor még csak érdeklődési fázisban vannak, majd csak később jutnak el a döntési szakaszig.
Lehet, hogy az adott látogató a Te weboldaladon talált olyan információkat, melyek segítenek a döntés meghozatalában, de mire eljut a döntési szakaszig, már nem is tudja hol olvasta ezeket. Így viszont gyakorlatilag a konkurenseidnek készíted elő a már döntéshozatalra kész érdeklődőt, aki alig várja, hogy elköltse a pénzét, de nem nálad…
A remarketing segítségével „megcímkézheted” a látogatóidat és számukra hirdetéseket jeleníthetsz meg, amivel visszahívhatod őket a weboldaladra és így újabb lehetőséget kapsz az értékesítésre. Bizonyára már Te is találkoztál azzal, hogy Pl.: kerékpáros táskát kerestél és a korábban megtekintett termékek folyamatosan „nyomon követtek”, más weboldalakon, vagy Pl.: a Facebookon keresztül.
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 280
%
Igen
%
Nem
A pozícionálás abban segít, hogy megmutasd vállalkozásod előnyeit a versenytársakkal szemben. Segítünk, hogyan pozícionáld a márkád helyesen!
Zavarba jössz az online marketing fogalmaitól? Csak kapkodod a fejed az ismeretlen kifejezésektől? Akkor az Online Marketing Szótár sokat fog segíteni neked.