Google Ads hirdetések: miért érdemes neked is befizetni rájuk?
Bemutatjuk a Google Ads hirdetések előnyeit és árnyoldalait, valamint azt, hogy miért lehet szüksége a vállalkozásodnak egy jól felépített kampányra.
Bemutatjuk a Google Ads hirdetések előnyeit és árnyoldalait, valamint azt, hogy miért lehet szüksége a vállalkozásodnak egy jól felépített kampányra.
Összehasonlítjuk a két legnépszerűbb közösségi hirdetésformát, és megmutatjuk, mely esetekben melyiket érdemes választani
A hónap elején több más ország után a Google Magyarországon is elérhetővé tette a "Shopping hirdetés" -t, ami egy új termékhirdetési megoldás. Ez az új lehetőség, megint felfogja forgatni a piacot. A vállalkozások közül lesznek nyertesek és vesztesek, de a vásárlók mindenképpen jól fognak járni.
A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.
Ez a hirdetési forma az, ahonnan a (legtöbb vállalkozás esetében) leggyorsabban, akár azonnal látogatókat hozhatsz a weboldaladra. Ezzel már el is kezdesz eleget tenni annak a keresőoptimalizálási szempontnak is, hogy növeled a weboldalad látogatottságát, de emellett azonnali megrendelésekre is szert tehetsz.