Ingyenes eszközök, melyek egyszerűbbé teszik a keresőoptimalizálást

Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet

 

Az olyan, nagy keresők, mint a Google, nagyban képesek meghatározni egy weboldal forgalmát. Éppen ezért a keresőoptimalizálás a sikeres egyik legfontosabb alappillére. 

Azt is mondhatnánk, hogy a megfelelő SEO nélkül létezhet ugyan egy honlap, a keresők számára mégis olyan, mintha nem létezne, hiszen az optimalizáltság hiányában képtelen a találati listák élvonalába kerülni. Ezzel pedig egy üzleti honlap rengeteg értékes látogatót és fizetőképes ügyfelet veszít.

Éppen ezért most mutatunk néhány eszközt, mellyel akár te magad is belevághatsz oldalad tartalmának keresőoptimalizálásába, és megmutatjuk azt is, hogy mit érdemes tenned, ha a célod a lehető legnagyobb látogatószám elérése!

 

Ubersuggest: ismerd meg versenytársaid sikerének titkát

 

Az Ubersuggest egy hatékony SEO eszköz, melynek segítségével szemmel tarthatod a legnagyobb versenytársaidat. megtudhatod, milyen kulcsszavaknak köszönhetően produkálnak olyan eredményt, melynek segítségével a találati listák élén végeznek, trükkjeiket pedig te magad is integrálhatod saját stratégiádban. 

Az Ubesuggest segítségével megismert kulcsszavakat ugyanis mind a keresőoptimalizálás, mind a tartalomgyártás során felhasználhatod.

Persze ez nem azt jelenti, hogy ami másnál jól működik, neked is biztos utat jelent a siker felé, azonban a versenytársak behatóbb ismerete remek kiindulópontot jelenthet ahhoz, hogy tovább gondold marketinged és új, egyedi ötletekkel állj elő. 

Ha pedig céljaid közt csak a legnagyobb konkurensek listájának összeállítása szerepel a Detailed.com is segítségedre lehet. Ezen az oldalon ugyanis az egyes iparágakban tevékenykedő cégek weboldalait látogatottsági sorrendben rangsorolhatod.

 

Google Analytics: tudd meg, mely tartalmaid teljesítenek jól

 

A Google Analytics az egyik olyan ingyenes eszköz, melyet rengetegen használnak. Nem véletlenül, hiszen segítségével részletes elemzést készíthetsz weboldalad látogatottságáról, és olyan statisztikai információkhoz juthatsz hozzá, melyek rengeteget segíthetnek a stratégiaépítésben. 

A használatával a látogatók demográfiai adatai mellett bepillantást nyerhetsz azokba a a kulcsszavakba és kifejezésekbe, melyekkel a Google keresőjében az emberek rátaláltak a honlapodra.

Ezeket az adatokat SEO optimalizálás és kampányépítés szempontjából is nagyon hasznosak lehetnek, hiszen megtudhatod belőlük, hogy mely taktikák működnek leginkább és mik azok a tartalmak, melyek a célközönséged szempontjából a leginkább működőképesek.

 

Browseo: Tökéletes röntgenkép oldalad működéséről

 

Mielőtt saját weboldal üzemeltetésébe vágnál, érdemes tudnod, hogy a keresőmotorok robotjai sokkal másképp látják egy adott honlap tartalmát, mint a látogatók. Így ami józan ésszel jó keresőoptimalizálási húzásnak tűnhet, az lehetséges, hogy a valóságban egyáltalán nem fog működni.

A Browseo olyan, akár egy tökéletes röntgenkép. Átvilágítja a honlapod és megmutatja azokat a problémákat, melyek SEO szempontból gyengíthetik a látogatottságot, és segít abban, hogy megtaláld a tökéletes arany középutat az alul- és a túloptimalizáltság között.

 

Ha a legjobb eredményre hajtasz

 

Az ingyenes SEO eszközök remek megoldást jelentenek abban az esetben, ha szeretnéd, hogy oldalad minimálisan optimalizált legyen, ezáltal pedig az olyan, nagy keresők, mint a Google, tudomást vegyenek róla. 

Ez azonban még nem minden, hiszen, ha a találati listák élére szeretnél kerülni, az rengeteg munkával és tervezéssel jár, amire sokszor nehéz lehet megtalálni a megfelelő időt.

Éppen ezért, ha szeretnéd, hogy oldalad SEO szempontból tökéletesen optimalizált és mindig naprakész legyen, fordulj hozzánk, és mi segítünk neked abban, hogy a találati listák élére kerülj!

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás az, aminek a segítségével a weboldaladat a Google természetes találati listájának az első helyeire juttathatod. Az első találati hely megszerzése annál nehezebb (több idő, munka és pénz) minél nagyobb a verseny az általad kiválasztott kulcsszavakra.

A legsúlyosabb hibák, melyek elriasztják weboldalad látogatóit

Bemutatjuk azokat a jellegzetes hibákat, amelyek rossz benyomást keltenek egy üzleti honlap látogatóiban és elriasztják őket az interakciótól.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!