Ezért van szüksége üzleti weboldaladnak saját blogra

Röviden bemutatjuk azt, miért érdemes értékes tartalommal megtámogatni egy saját weboldalt, és hogyan segíti a blog a nagyobb organikus elérést.

Sokakban merül fel a kérdés, hogy érdemes-e még egy vállalkozásnak 2021-ben üzleti blogot indítania. A válaszunk egyértelműen az, hogy igen, hiszen a minőségi tartalom több szempontból is kifizetődő lehet bármelyik cég számára.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük a legfontosabb dolgokat, amiket érdemes tudnod az üzleti blogolásról, és főként arról, hogy ha eddig nem tetted, miért érdemes neked is belekezdened!

A bizalomépítés alapja

Néhány profi blogbejegyzés segít abban, hogy a lehető leghamarabb elnyerd a weboldaladra tévedő látogatók bizalmát. A minőségi tartalom ugyanis szakértelmet sugároz, így az informatív blogbejegyzések a lehető legjobb eszközt jelentik abban az esetben, ha a potenciális ügyfelek szemében szeretnél valódi profinak tűnni.

Fontos, hogy az igazán jó blogbejegyzés stilisztikailag és tartalmilag egyaránt hibátlan, hiszen az olyan dolgok, mint a téves információk vagy akár a rossz helyesírás, könnyedén elriaszthatják oldaladról a látogatókat, és többet árthatnak az üzletnek, mint amennyit egyébként egy kis odafigyeléssel összerakott blogposzt használna.

A keresőoptimalizálás egyik legjobb eszköze

Az üzleti blog az egyik legjobb SEO eszköz, amit vállalatod el tud képzelni. A megfelelően kulcsszavazott, jól tördelt és minőségi linkekkel megtámogatott tartalmat ugyanis nemcsak a látogatók, de a keresőmotorok is imádni fogják.

Egy üzleti blog keresőoptimalizálás szempontjából rengeteg lehetőséget rejt, és ha ezeket megfelelően kiaknázod, könnyedén lenyomhatod akár a nagyobb konkurenseket is a Google-versenyben. Fontos azonban tudnod, hogy a SEO nem minden. Abban az esetben ugyanis, ha tartalmaidat csak a Google számára írod, könnyedén beleeshetsz abba a hibába, hogy a posztok tartalmatlanok, kevésbé érdekesek és túlságosan „marketingszagúak” lesznek.

Figyelj tehát arra, hogy egy-egy bejegyzés szakmai és tartalmi szempontból legalább annyira rendben legyen, mint keresőoptimalizálás szempontjából. Figyelj a megfelelő hosszúságú mondatokra és bekezdésekre is, illetve arra, hogy kizárólag olyan hivatkozásokat használj, melyek megbízható oldalakra mutatnak.

Segít felturbózni a jelenlétet közösségi médiában

A vállalkozása számára írt blog segít abban, hogy rendszeresen legyen mit posztolnod közösségi profiljaiddal. Ezek a bejegyzések sok lájkot és megosztást generálhatnak, amik segítenek abban, hogy a céged híre olyanokhoz is eljusson, akik korábban nem voltak a követőid vagy a feliratkozóid.

Egyszóval a blogtartalom kiváló reklám, mely nemcsak a keresőmotorokon belül, de a közösségi oldalakon keresztül is erősíti az elérést, és rengeteg aktív látogatót, potenciális ügyfelet vonzhat a weboldaladra.

Kiváló lehetőség a fontos információk megosztására

A blogírás abból a szempontból is jó ötlet, hogy olyan felületet biztosít, ahol könnyedén megoszthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos híreket és történéseket. Új marketingmenedzserrel bővült a csapat? Esetleg megüresedett egy pozíció, melyre új kollégát keresel? Oszd meg a blogodon és érd el vele a lehető legnagyobb közönséget!

A céges hírek megosztása egyrészt emberközelibbé teszi, humanizálja a márkádat, másrészt pedig láthatóvá teszi a látogatók számára azt, hogy a vérkeringés része vagy és zajlik körülötted az élet. Ez pedig szintén segít abban, hogy a potenciális ügyfelek és közted hamarabb és hatékonyabban épüljön ki az együttműködéshez szükséges bizalom.

Ingyenes eszközök, melyek egyszerűbbé teszik a keresőoptimalizálást

Bemutatunk 3+1 olyan, bárki számára ingyenesen elérhető eszközt, melyek képesek hatékonyabbá tenni a SEO tevékenységet

 

Linképítés

A linképítés azt jelenti, hogy a weboldaladra minél több és erősebb külső linket próbálsz meg szerezni. A linképítés manapság sokat vitatott kérdés, de a hasznossága nem kérdőjelezhető meg.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!