https://www.traditionrolex.com/27

Webrakéta - Ezért van szüksége üzleti weboldaladnak saját blogra

https://www.traditionrolex.com/27

Ezért van szüksége üzleti weboldaladnak saját blogra

Röviden bemutatjuk azt, miért érdemes értékes tartalommal megtámogatni egy saját weboldalt, és hogyan segíti a blog a nagyobb organikus elérést.

Sokakban merül fel a kérdés, hogy érdemes-e még egy vállalkozásnak 2021-ben üzleti blogot indítania. A válaszunk egyértelműen az, hogy igen, hiszen a minőségi tartalom több szempontból is kifizetődő lehet bármelyik cég számára.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük a legfontosabb dolgokat, amiket érdemes tudnod az üzleti blogolásról, és főként arról, hogy ha eddig nem tetted, miért érdemes neked is belekezdened!

A bizalomépítés alapja

Néhány profi blogbejegyzés segít abban, hogy a lehető leghamarabb elnyerd a weboldaladra tévedő látogatók bizalmát. A minőségi tartalom ugyanis szakértelmet sugároz, így az informatív blogbejegyzések a lehető legjobb eszközt jelentik abban az esetben, ha a potenciális ügyfelek szemében szeretnél valódi profinak tűnni.

Fontos, hogy az igazán jó blogbejegyzés stilisztikailag és tartalmilag egyaránt hibátlan, hiszen az olyan dolgok, mint a téves információk vagy akár a rossz helyesírás, könnyedén elriaszthatják oldaladról a látogatókat, és többet árthatnak az üzletnek, mint amennyit egyébként egy kis odafigyeléssel összerakott blogposzt használna.

A keresőoptimalizálás egyik legjobb eszköze

Az üzleti blog az egyik legjobb SEO eszköz, amit vállalatod el tud képzelni. A megfelelően kulcsszavazott, jól tördelt és minőségi linkekkel megtámogatott tartalmat ugyanis nemcsak a látogatók, de a keresőmotorok is imádni fogják.

Egy üzleti blog keresőoptimalizálás szempontjából rengeteg lehetőséget rejt, és ha ezeket megfelelően kiaknázod, könnyedén lenyomhatod akár a nagyobb konkurenseket is a Google-versenyben. Fontos azonban tudnod, hogy a SEO nem minden. Abban az esetben ugyanis, ha tartalmaidat csak a Google számára írod, könnyedén beleeshetsz abba a hibába, hogy a posztok tartalmatlanok, kevésbé érdekesek és túlságosan „marketingszagúak” lesznek.

Figyelj tehát arra, hogy egy-egy bejegyzés szakmai és tartalmi szempontból legalább annyira rendben legyen, mint keresőoptimalizálás szempontjából. Figyelj a megfelelő hosszúságú mondatokra és bekezdésekre is, illetve arra, hogy kizárólag olyan hivatkozásokat használj, melyek megbízható oldalakra mutatnak.

Segít felturbózni a jelenlétet közösségi médiában

A vállalkozása számára írt blog segít abban, hogy rendszeresen legyen mit posztolnod közösségi profiljaiddal. Ezek a bejegyzések sok lájkot és megosztást generálhatnak, amik segítenek abban, hogy a céged híre olyanokhoz is eljusson, akik korábban nem voltak a követőid vagy a feliratkozóid.

Egyszóval a blogtartalom kiváló reklám, mely nemcsak a keresőmotorokon belül, de a közösségi oldalakon keresztül is erősíti az elérést, és rengeteg aktív látogatót, potenciális ügyfelet vonzhat a weboldaladra.

Kiváló lehetőség a fontos információk megosztására

A blogírás abból a szempontból is jó ötlet, hogy olyan felületet biztosít, ahol könnyedén megoszthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos híreket és történéseket. Új marketingmenedzserrel bővült a csapat? Esetleg megüresedett egy pozíció, melyre új kollégát keresel? Oszd meg a blogodon és érd el vele a lehető legnagyobb közönséget!

A céges hírek megosztása egyrészt emberközelibbé teszi, humanizálja a márkádat, másrészt pedig láthatóvá teszi a látogatók számára azt, hogy a vérkeringés része vagy és zajlik körülötted az élet. Ez pedig szintén segít abban, hogy a potenciális ügyfelek és közted hamarabb és hatékonyabban épüljön ki az együttműködéshez szükséges bizalom.

Hogyan írj az oldaladra ütős blogbejegyzéseket?

Megmutatjuk, hogyan írj úgy üzleti blogot, hogy az rengeteg új látogatót vonzzon a weboldaladra!

A keresőoptimalizálás területei, eszközei és előnyei

Hogyan érsz a Google találatok között az első helyre? Egyszerű a válasz: keresőoptimalizálás segítségével. SEO előnyök, eszközök és a keresőoptimalizálás területei érthetően.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!