Hogyan írj az oldaladra ütős blogbejegyzéseket?
Megmutatjuk, hogyan írj úgy üzleti blogot, hogy az rengeteg új látogatót vonzzon a weboldaladra!
https://www.traditionrolex.com/27
https://www.traditionrolex.com/27
Sokakban merül fel a kérdés, hogy érdemes-e még egy vállalkozásnak 2021-ben üzleti blogot indítania. A válaszunk egyértelműen az, hogy igen, hiszen a minőségi tartalom több szempontból is kifizetődő lehet bármelyik cég számára.
Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük a legfontosabb dolgokat, amiket érdemes tudnod az üzleti blogolásról, és főként arról, hogy ha eddig nem tetted, miért érdemes neked is belekezdened!
Néhány profi blogbejegyzés segít abban, hogy a lehető leghamarabb elnyerd a weboldaladra tévedő látogatók bizalmát. A minőségi tartalom ugyanis szakértelmet sugároz, így az informatív blogbejegyzések a lehető legjobb eszközt jelentik abban az esetben, ha a potenciális ügyfelek szemében szeretnél valódi profinak tűnni.
Fontos, hogy az igazán jó blogbejegyzés stilisztikailag és tartalmilag egyaránt hibátlan, hiszen az olyan dolgok, mint a téves információk vagy akár a rossz helyesírás, könnyedén elriaszthatják oldaladról a látogatókat, és többet árthatnak az üzletnek, mint amennyit egyébként egy kis odafigyeléssel összerakott blogposzt használna.
Az üzleti blog az egyik legjobb SEO eszköz, amit vállalatod el tud képzelni. A megfelelően kulcsszavazott, jól tördelt és minőségi linkekkel megtámogatott tartalmat ugyanis nemcsak a látogatók, de a keresőmotorok is imádni fogják.
Egy üzleti blog keresőoptimalizálás szempontjából rengeteg lehetőséget rejt, és ha ezeket megfelelően kiaknázod, könnyedén lenyomhatod akár a nagyobb konkurenseket is a Google-versenyben. Fontos azonban tudnod, hogy a SEO nem minden. Abban az esetben ugyanis, ha tartalmaidat csak a Google számára írod, könnyedén beleeshetsz abba a hibába, hogy a posztok tartalmatlanok, kevésbé érdekesek és túlságosan „marketingszagúak” lesznek.
Figyelj tehát arra, hogy egy-egy bejegyzés szakmai és tartalmi szempontból legalább annyira rendben legyen, mint keresőoptimalizálás szempontjából. Figyelj a megfelelő hosszúságú mondatokra és bekezdésekre is, illetve arra, hogy kizárólag olyan hivatkozásokat használj, melyek megbízható oldalakra mutatnak.
A vállalkozása számára írt blog segít abban, hogy rendszeresen legyen mit posztolnod közösségi profiljaiddal. Ezek a bejegyzések sok lájkot és megosztást generálhatnak, amik segítenek abban, hogy a céged híre olyanokhoz is eljusson, akik korábban nem voltak a követőid vagy a feliratkozóid.
Egyszóval a blogtartalom kiváló reklám, mely nemcsak a keresőmotorokon belül, de a közösségi oldalakon keresztül is erősíti az elérést, és rengeteg aktív látogatót, potenciális ügyfelet vonzhat a weboldaladra.
A blogírás abból a szempontból is jó ötlet, hogy olyan felületet biztosít, ahol könnyedén megoszthatod a vállalkozásoddal kapcsolatos híreket és történéseket. Új marketingmenedzserrel bővült a csapat? Esetleg megüresedett egy pozíció, melyre új kollégát keresel? Oszd meg a blogodon és érd el vele a lehető legnagyobb közönséget!
A céges hírek megosztása egyrészt emberközelibbé teszi, humanizálja a márkádat, másrészt pedig láthatóvá teszi a látogatók számára azt, hogy a vérkeringés része vagy és zajlik körülötted az élet. Ez pedig szintén segít abban, hogy a potenciális ügyfelek és közted hamarabb és hatékonyabban épüljön ki az együttműködéshez szükséges bizalom.
Megmutatjuk, hogyan írj úgy üzleti blogot, hogy az rengeteg új látogatót vonzzon a weboldaladra!
Hogyan érsz a Google találatok között az első helyre? Egyszerű a válasz: keresőoptimalizálás segítségével. SEO előnyök, eszközök és a keresőoptimalizálás területei érthetően.