Mítoszok a látogatók viselkedéséről
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Egy jó weboldalt nem elég megtervezni és felépíteni. Ha már elkészült, látogatókat is szerezned kell. Ennek érdekében pedig rengeteg hatékony módszert vethetsz be, a fizetett hirdetésektől kezdve egészen a kevésbé direkt megoldásokig.
Ebben a bejegyzésben most mutatunk néhány olyan megoldást, melyek segítenek abban, hogy fellendítsd újonnan induló weboldalad forgalmát, ezáltal pedig kihozhasd vállalkozásodból a maximumot!
Annak érdekében, hogy a forgalom fellendüljön, a célközönségnek meg kell ismernie a weboldalad. Ebben rengeteget segíthetnek a közösségi platformokon megjelenő, fizetett hirdetések, melyek segítségével olyan, erősen célzott kampányokat hozhatsz létre, amelyek személyre szabott hirdetéseket jelenítenek azon felhasználók számára, akiket tartalmaid, termékeid leginkább érdekelhetnek.
Ilyen jellegű reklámokat már több platformon is létrehozhatsz. A két legnépszerűbb megoldást a Google Ads, illetve a Facebook hirdetések jelentik, hiszen ezek egyrészt nagy teret biztosítanak a perszonalizációra, másrészt pedig hatalmas felhasználóbázist érhetsz el általuk.
A Facebook, Instagram és Google kampányok nagy előnye, hogy rövid idő alatt terelhetsz nagyobb forgalmat weboldaladra, a hirdetéseket pedig bármikor megváltoztathatod, átalakíthatod, vagy a célok elérésével akár le is állíthatod. Így csak annyit kell reklámra költened, amennyit valóban szeretnél és a költségvetésedet sem terheli meg túlságosan.
Manapság rengeteget hallani arról, mennyire fontos a közösségi médiában való jelenlét egy vállalkozás számára. Ez való igaz, hiszen az olyan felületek, mint a Facebook vagy az Instagram garantálják a vevőkkel való kapcsolattartás lehetőségét, és kiváló platformot biztosítanak a gyors és interaktív kommunikációra.
A közösségi oldalak célja, hogy segítségükkel hatékonyan építs lojális követőbázist, de további nagy előnyük, hogy hatalmas segítséget jelentenek abban is, hogy forgalmat irányíts weboldaladra.
A megfelelő tartalmak egy adott platformon könnyen válhatnak virálissá, hiszen a lájkok és kommentek mellett rengeteg megosztást is generálhatnak. Ez azt jelenti, hogy üzeneted olyan felhasználókhoz is eljut, akikről korábban nem is gondoltad volna. Közülük pedig biztos lehetsz abban, hogy legalább egy bizonyos százalék egész biztosan rákattint majd a kontentre, és meglátogatja üzleti weboldalad.
A felhasználók többsége abban az esetben, ha megoldást keres egy adott problémára, a Google keresőjét használja kiindulópontként. Rákeres egy kulcsszóra vagy egy több kulcsszóból álló kifejezésre, és általában azok közül a honlapok közül válogat majd, melyeket a kereső az első vagy második oldalán megjelenít számára.
Azért azonban, hogy ilyen előkelő helyre kerülhess a keresési eredmények közt, meg kell dolgoznod. Rendkívül fontos, hogy oldalad megfelelő módon optimalizált legyen, és odafigyelj az olyan, alapvető SEO szabályok betartására, mint a megfelelő kulcsszavak használata, az oldalad optimális betöltési sebessége, vagy épp kifogástalan funkcionalitása.
A SEO egyértelműen olyan dolog, melybe megéri energiát és időt fektetni, hiszen egy jól optimalizált honlap magasan kiemelkedő látogatószámokat produkálhat azokhoz képest, melyeket elhanyagoltak ebből a szempontból.
A keresőoptimalizálásban persze nemcsak az segít, ha weboldalad rendben van kulcsszavak és funkcionalitás szempontjából. A minőségi, SEO szempontból átgondolt tartalom –például egy marketingcélú üzleti blog– általában rendkívül jól teljesít a Google keresőjében, ami azt jelenti, hogy megannyi új látogatót tud honlapodra vonzani!
Az influencer marketing az influencerekkel való kapcsolatok kiépítésének folyamata, mely kiváló megoldást jelenthet a márkaépítés és a forgalomgenerálás szempontjából, például egy webáruház esetében. Az influencerek számára küldött termékminták vagy tesztpéldányok kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy széles közönséghez juthass el, a pozitív vélemény pedig tömegeket inspirálhat arra, hogy meglátogassák weboldalad.
Ennek oka, hogy az emberek sokat adnak más véleményre, ha pedig egy általuk követett véleményvezér ajánlja weboldalad vagy terméked, abban az esetben egészen biztos, hogy rengeteg új látogatót, követőt, feliratkozót vagy épp vásárlót is szerezhetsz.
Megmutatjuk a leggyakoribb tévhiteket azokkal a látogatókkal kapcsolatban, akik weboldaladra kattintanak.
Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.