Ingatlanszoftver reklámfilmünk
Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt.
Sokan úgy gondolják, hogy egy sikeres weboldalt annak ellenére sem szabad megbolygatni, hogy a webdesign terén a trendek időről időre változnak. Ez azonban csak részben igaz, hiszen működjön bármilyen jól egy honlap, előfordulhat, hogy megjelenése vagy bizonyos funkciói egy idő után elavulttá válnak.
Éppen ezért most megmutatjuk neked azt, mikor, miért és milyen időközönként lehet érdemes újragondolnod üzleti weboldalad, és azt is, hogy hová fordulhatsz abban az esetben, hogy az újratervezett felület megjelenését és funkcionalitását tekintve is igazán időtálló legyen.
Előfordulhat, hogy egy weboldal nagyon modernnek és trendinek számított akkor, amikor tervezték, azonban néhány év alatt eljárt fölötte az idő. Ez rendkívül kellemetlen dolog, hiszen egy webhely megjelenése határozza meg az első benyomást, ami alapján a látogatók döntenek arról, hogy szeretnének-e veled együttműködni.
Éppen ezért, ha úgy érzed, honlapod megjelenése nem felel meg száz százalékban a modern felhasználók elvárásainak, elkerülhetetlenül elérkezett az idő arra, hogy újratervezd.
Hasonló a helyzet abban az esetben is, ha változás következett be vállalkozásod arculatában. Fontos, hogy a dizájn mindig naprakész legyen, hiszen ellenkező esetben a nagyon nehéz professzionális képet kialakítanod magadról és nagyon nehéz elnyerni az új látogatók bizalmát.
Hasonló a helyzet abban az esetben is, ha honlapodat új funkcióval szeretnéd bővíteni, esetleg a jelenlegi felépítés vagy navigációs rendszer nem tükrözi már vállalkozásod naprakészségét. Ezekben az esetekben mindenképp szükség lesz arra, hogy újragondold az oldal kialakítását és egy szakértő (vagy szakértői csapat segítségével) megújítsd az üzleti weboldal megjelenését.
Érdemes legalább évente vagy épp félévente szétnézned nagyobb versenytársaid közt, és megfigyelni, honlapjuk mivel kínál többet a látogatók számára, mint a tiéd. Ha pedig valami igazán érdekes és hasznos megoldásra bukkansz, érdemes az valamilyen formában saját vállalkozásod weboldalán is integrálnod.
Mivel a felhasználók több mint 65 százaléka nem csak asztali számítógépén vagy laptopján böngészi a netet, közülük pedig legalább 80 százalék az, aki egy weboldalt egész biztosan nem fog megnézni, ha okoseszközén nem megfelelően jelenik meg. Tegyük hozzá, teljesen jogosan, hiszen egy weboldal csak akkor nyújthat százszázalékos felhasználói élményt, ha megjelenésében és funkcionalitásában is teljes.
Így napjainkban az egyik legfontosabb dolog, hogy egy üzleti weboldal minden készüléken megjeleníthető legyen. Ahhoz pedig, hogy egy honlap egy mobilon és egy tableten is egyaránt esztétikusan, funkcionalitásában teljesen jelenjen meg, reszponzív tervezésre lesz szükséged.
A reszponzív dizájn lehetővé teszi azt, hogy a weboldalak rugalmasan alkalmazkodjanak a különböző böngészők képernyőjének méretéhez. Mindezt annak érdekében, hogy a felhasználónak minden böngészésre alkalmas eszközön optimális megjelenést biztosítson. A reszponzív design biztosítja a legkényelmesebb és legteljesebb felhasználói élményt, melynek köszönhetően egész biztos, hogy rengeteg új látogatót szerezhetsz.
Abban az esetben, ha szeretnéd megújítani üzleti honlapod megjelenését, vagy akár néhány, hasznos funkcióval is bővítenéd, a Webrakéta fejlesztői és tervezői csapata segítségedre lesz abban, hogy az eredmény ne csak trendi, de tökéletesen működő és időtálló is legyen egyben.
Reklámfilmet forgattunk az Ingatlanszoftver üzletágunknak, amelyben ingatlanközvetítőknek biztosítunk speciálisan kialakított ingatlannyilvántartó, ügyfélnyilvántartó rendszert és profi weboldalt.
Igen széles skálán mozognak a szolgáltatók árai, így laikusként nehéz eldönteni, hogy melyik ár a releváns és mi lehet a különbség két szolgáltató terméke között.
Mivel kiváló szaktudással rendelkező és megbízható szolgáltatót kell választanod fontos, hogy jó döntést hozz. A lentebbi eszmefuttatás nem feltétlen jelenti azt, hogy ha sokat fizetsz jót kapsz, ha keveset fizetsz akkor pedig biztosra veheted, hogy rossz weboldal tulajdonosa leszel.