3+1 ok, ami miatt a weboldalad elavult

Megmutatjuk azt, honnan tudhatod, hogy régi weboldalad elavult, és új honlap készítésére lesz szükséged.

Egy ütős honlap olyan csodafegyver lehet, melyet könnyedén használhatsz előnyödre a piaci verseny során. Abban az esetben azonban, ha weboldalad elavult, olyan, mintha ezt a fegyvert egyenesen magad ellen fordítanád.

 

Az a webes felület ugyanis, mely nem felel meg a modern kor elvárásainak, könnyedén elriaszthatja a felhasználókat ahelyett, hogy látogatókat vonzana és bevételt generálna.

 

Most mutatunk néhány dolgot, melyek neked is segítenek abban, hogy felismerd azt, ha weboldalad elavult, és időben kezdhess új honlap készítésébe. Még azelőtt, hogy egy ósdi felület túlzottan sok potenciális ügyfeledet riasztaná el!

 

Ódivatú külső

 

Ízlések és pofonok, tartja a mondás, és való igaz: ami egyikőnknek szép, a másiknak lehetséges, hogy kevésbé fog tetszeni. Vizuális megjelenés terén minden egyes célközönség igényei és elvárásai mások, éppen ezért megjelenés alapján ítélkezni egy weboldal felett nemcsak, hogy nem szép dolog, de alapvetően nehéz is.

 

Ettől függetlenül érdemes lépést tartani az aktuális trendekkel, hiszen, ami tíz-tizenöt évvel ezelőtt jól működött vizuálisan, lehetséges, hogy mára jobb esetben is csak megmosolyogtató. Egy olyan weboldal pedig, ami külsejét tekintve ódivatú és elavult, sajnos nagyon hamar elriasztja a látogatókat, hiszen azt sugallhatja, hogy képtelen vagy lépést tartani a korral és reagálni a modern problémákra, ezáltal pedig az általad kínált termékek és szolgáltatások is elavultak.

 

Nem mobilbarát megjelenés

 

Mára több felmérés is azt mutatja, hogy az online forgalom nagyrészét a felhasználók okoseszközeiken, mobilokon és tableteken keresztül bonyolítják. Ennek ellenére továbbra is sok olyan weboldal akad, melyek megjelenését a tervezők kizárólag asztali gépekre és laptopokra optimalizálták.

 

Ezek a webhelyek, többségében okoseszközökön is megjeleníthetők persze, azonban ilyen módon történő használatuk során a felhasználói élmény hatalmasat csökken. Nem megfelelően jelennek meg az illusztrációk, a navigáció széthullik, és még az is előfordulhat, hogy a legfontosabb funkciógombokat (például a vásárlásra ösztönző CTA-t) a látogatók egyáltalán nem tudják használni.

 

Éppen ezért, ha honlapod nem reszponzív, azaz megjelenése nem igazodik azon eszközök képernyőméretéhez, melyeken a felhasználók megnyitják, biztos lehetsz benne, hogy elavult és szükséged van az újratervezésre!

 

Lassú betöltés

 

A lassú betöltési idő az egyik legrosszabb dolog, ami egy weboldallal történhet. Egyrészt azért, mert nagyon hamar elriasztja a látogatókat. A statisztikák ugyanis az átlagos felhasználók maximum 2 másodpercet hajlandóak várni arra, hogy egy webhely teljes pompájában megjelenjen előttük Ha akár egyetlen másodperccel is többet kell a képernyő előtt ülni, 16 százalékuk azonnal lelép, és a konkurencia látogatótáborát fogja erősíteni.

 

Másrészt a lassan betöltő weboldalakat a Google sem részesíti előnyben. Minél lassabb egy honlap, annál hátrébb végez majd a találati listán, még akkor is, ha például kulcsszavak tekintetében alapvetően jól optimalizált.

 

Éppen ezért, ha saját felületed lassan tölt be, érdemes újragondolnod annak megjelenését, és azt is, hogy a motorháztető alatt milyen folyamatok zajlanak. A legtöbb esetben egy új alapokra helyezett, modern weboldal villámgyorsan, szinte a másodperc tört része alatt is képes betölteni.

 

Rég nem aktuális információk

 

Sok olyan honlappal találkoztunk már, mely olyan információkat tartalmazott, amik az adott vállalkozás szempontjából évek óta nem relevánsak. Megváltozott tevékenységi kör, áthelyezett székhely, esetleg bővülő szolgáltatások: ha ezekről nem tájékoztatod látogatóidat, gyorsan elveszítik az irányodban táplált bizalmat.

 

Éppen ezért fontos, hogy weboldalad mindig naprakész legyen, hiszen egy sikeres cég mindig halad a korral, és mindig odafigyel arra, hogy ügyfeleit folyamatosan friss, releváns információkkal lássa el. Mindezt pedig olyan környezetben prezentálja, ami szintén modern és lépést tart a változó időkkel.

 

Úgyérzed neked is szükséged van egy új weboldalra, hatékonyabb Internetes megjelenésre? Akkor ne habozz! 

 

Hogyan válassz domain nevet?

A domain név (vagy nevek) kiválasztása hasonlóan fontos, mint egy könyv címének meghatározása. Ebben a fejezetben felsorolunk néhány olyan szempontot, melyeket érdemes figyelembe venned a weboldalad címének meghatározásakor.

BLOG, írjak vagy ne írjak?

Természetesen nem az a kérdés, hogy írj-e vagy ne írj BLOG-ot, hanem inkább az hogy milyen formában, terjedelemben, gyakorisággal.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!