A legjobb listaépítő módszerek, ha több feliratkozót szeretnél hírleveledre

Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.

Bárki bármit mond, a hírlevél lassan évtizedek óta az online marketing egyik leghatékonyabb eszköze. Ha képes vagy lépést tartani a trendekkel, rengeteg új ügyfelet és lojális, visszatérő vásárlót szerezhetsz általa. Ehhez azonban tudnod kell azt, hogyan szerezhetsz hatékonyan feliratkozókat saját hírleveledre!

 

A listaépítés nem egyszerű feladat, azonban, ha ismersz néhány trükköt, nem is nagy ördöngösség. Éppen ezért most mutatunk neked néhány olyan, jól bevált húzást, melyek segítenek abban, hogy meggyőzd az embereket arról: a te hírleveledre bizony hatalmas hiba lenne nem feliratkozni!

A legfontosabb alapkő: az értékteremtés

Próbálj meg egy kicsit az ideális ügyfél fejével gondolkodni. Ha valaki azt szeretné, hogy megadd neki az adataidat, te megtennéd ezt azért cserébe, hogy később csak reklámszeméttel árassza el a virtuális postaládádat? Ugye, hogy nem? Akkor természetesen ezt azoktól sem várhatod el, akik a weboldaladra tévednek, és szeretnéd, hogy feliratkozzanak a hírleveledre.

 

A személyes adatokért cserébe éppen ezért mindig kínálnod kell valami értéket. Ez lehet akár egy 20 százalékos kupon vagy egy ingyenes e-book, a lényeg, hogy a feliratkozásért cserébe mindig adj valami exkluzív, különleges dolgot. És természetesen ne feledkezz meg arról sem, hogy ez ne csak egyszeri csali legyen!

 

A hírleveleidnek ugyanis szintén értékteremtő tartalommal kell bírnia ahhoz, hogy az emberek ne iratkozzanak le róla azon nyomban, miután megkapták az ezért járó ajándékot.

 

Készíts tartalmas, informatív anyagokat, melyeket időnként személyre szabott ajánlatokkal, kedvezményekkel támogatsz meg. Ilyen módon biztos lehetsz abban, hogy a listát százszorosan gyorsabb ütemben fog bővülni, mint akkor, ha a feliratkozásért cserébe az időszakos híreken és az önreklámon kívül semmi egyebet nem kínálsz cserébe!

A saját landing nélkülözhetetlen

Amennyiben azt szeretnéd, hogy hírleveledre a lehető legtöbben feliratkozzanak, nem érdemes a dolgot egy, a weboldaladon árválkodó CTA-ra bíznod. A hatékony feliratkoztatás tökéletes eszköze egy saját landing oldal, melynek tartalma kifejezetten arra épül, hogy megmutasd a potenciális ügyfeleknek azt, miért is érdemes egyújabb hírlevélre feliratkozniuk.

 

Miben vagy te más, mint a konkurencia? Mit kínálasz az e-mail címükért cserébe? Amennyiben ezeket a kérdéseket hatékonyan meg tudod válaszolni egy kreatív landing oldal keretein belül, és a lap alját egy hatásos CTA-val zárod, abban az esetben biztos lehetsz benne, hogy nyert ügyed van, és feliratkozóid számát a korábbiakhoz képest megsokszorozhatod!

Vesd be a közösségi médiát

Ha azt szeretnéd, hogy üzeneted a lehető legtöbb emberhez elérjen, érdemes a hírleveledre való feliratkozást a saját weboldal mellett a közösségi oldalaidon is megfuttatni. Ha van egy jó feliratkoztató landing oldalad, akkor annak promótálására Facebook, Google vagy akár Instagram hirdetéseket is létrehozhatsz, vagy épp kreatív posztok formájában meg is oszthatod.

 

A Google Ads és a Facebook hirdetések azért különösen hasznosak, mert sok, olyan emberhez is eljutnak, akik egyébként még nem követik a profilodat, vagy nem ismerik a márkádat, ellenben érdekelheti őket, amit kínálsz. Mivel ezek a hirdetési formák rendkívül jól targetálhatók, így a listaépítés szempontjából is kiemelkedően hasznos eszközök lehetnek.

 

Ráadásul ezek a hirdetési megoldások rendkívül rugalmasak is, így a kampányok bármikor leállíthatók, módosíthatók vagy újraindíthatók, céljaidnak megfelelően.

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!