A legjobb listaépítő módszerek, ha több feliratkozót szeretnél hírleveledre

Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

Adatbázis növelés, email marketing, szuperfegyver?

A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!