https://www.traditionrolex.com/27

Webrakéta Kft | - Blog

https://www.traditionrolex.com/27

Google Adwords, fizetett hirdetések

Ez a hirdetési forma az, ahonnan a (legtöbb vállalkozás esetében) leggyorsabban, akár azonnal látogatókat hozhatsz a weboldaladra. Ezzel már el is kezdesz eleget tenni annak a keresőoptimalizálási szempontnak is, hogy növeled a weboldalad látogatottságát, de emellett azonnali megrendelésekre is szert tehetsz.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás az, aminek a segítségével a weboldaladat a Google természetes találati listájának az első helyeire juttathatod. Az első találati hely megszerzése annál nehezebb (több idő, munka és pénz) minél nagyobb a verseny az általad kiválasztott kulcsszavakra.

Látogatottság növelés

A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.

Mennyibe kerül egy weboldal?

Igen széles skálán mozognak a szolgáltatók árai, így laikusként nehéz eldönteni, hogy melyik ár a releváns és mi lehet a különbség két szolgáltató terméke között.

Mivel kiváló szaktudással rendelkező és megbízható szolgáltatót kell választanod fontos, hogy jó döntést hozz. A lentebbi eszmefuttatás nem feltétlen jelenti azt, hogy ha sokat fizetsz jót kapsz, ha keveset fizetsz akkor pedig biztosra veheted, hogy rossz weboldal tulajdonosa leszel.

Kivel készíttesd a weboldaladat, avagy mi alapján válassz szolgáltatót?

Az hogy ki milyen utat választ az Internetes ügyfélszerzésének felépítéséhez, vállalkozás és személy függő. Leírom azokat a szempontokat, és tapasztalatokat melyek alapján könnyebben eldöntheted, hogy számodra mi lehet a legoptimálisabb megoldás.

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

Adatbázis növelés, email marketing, szuperfegyver?

A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre. Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád.

Landing page

Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat. Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. 

BLOG, írjak vagy ne írjak?

Természetesen nem az a kérdés, hogy írj-e vagy ne írj BLOG-ot, hanem inkább az hogy milyen formában, terjedelemben, gyakorisággal.

Mitől bíznak meg benned a látogatók?

Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten. A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)

Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.

Legyenek-e árak a weboldalon?

Sokaknál nagy dillema, hogy a weboldalon feltüntessék-e az árakat. Van aki attól fél, hogy a konkurensek látni fogják, van aki attól hogy az ár önmagában elriasztja az érdeklődőket.

Tegeződjünk, vagy magázódjunk a weboldalon?

Elsődlegesen az számít, hogy Te milyen beállítottságú vagy. Ha nagyon idegen tőled akár a tegeződés, akár a magázódás akkor maradj annál, ami a Te stílusod.

Hogyan szerkesztheted a weboldalad tartalmát?

A weboldalad üzemeltetéséhez az egyik legfontosabb eszközöd lesz az úgynevezett tartalomkezelő rendszer (adminisztrációs felület, CMS). A tartalomkezelő rendszer segítségével létrehozhatsz új menüpontokat, rögzíthetsz szöveges tartalmakat, képeket illeszthetsz be, videó galériákat hozhatsz létre, vagy letölthető dokumentumokat helyezhetsz el a weboldaladon.

Tartalmi elemek használata a weboldalon

Az egyik legfontosabb tényező a weboldaladon, az olvashatóság. Minden más tervezet hasztalan, ha a weboldaladon a szövegek nem, vagy nehezen olvashatóak. A legjobb minőségű monitorokon is nehezebb és lassabb olvasni, mint a nyomtatott sajtóban, vagy a könyvekben.

A weboldal oldaltípusai

Egy komplex weboldal többféle aloldalból épül fel. Az egyes aloldalak céljai különbözőek, ezért a megjelenésük is eltérő annak érdekében, hogy a mondanivalójuk könnyebben áttekinthető legyen.

Webtervezési normák használata

A norma azt jelenti, hogy a felhasználók már megszokták és tudják, hogy a weboldalakon az egyes elemeket hol találják meg. Az Interneten a felhasználói szokások nem változnak olyan gyorsan, mint a technológia. Ezért érdemes olyan megoldásokat használni, melyek már beváltak ezek ugyanis még évekig működni fognak! 

Milyen legyen a weboldal megjelenése?

Az Internetet használók elsősorban azt várják el, hogy a weboldalak oldalai amennyire csak lehetséges legyenek egyszerűek és magától értetődőek.

Hogyan válassz domain nevet?

A domain név (vagy nevek) kiválasztása hasonlóan fontos, mint egy könyv címének meghatározása. Ebben a fejezetben felsorolunk néhány olyan szempontot, melyeket érdemes figyelembe venned a weboldalad címének meghatározásakor.

Miért van szükséged egy jó weboldalra?

Manapság a vállalkozások életében tevékenységtől és mérettől függetlenül sorsdöntő, hogy milyen Internetes ügyfélszerzési megoldásokkal rendelkeznek.

A jól prosperáló cégek a megfelelő Internetes jelenléttel megtöbbszörözhetik az ismeretségüket és a bevételeiket, míg a kisebb vállalkozások megoldhatják a napi ügyfélszerzési problémáikat és esélyt kaphatnak a növekedésére.

Hívás most! (H-P: 8:00 - 15:30)

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!