Remarketing

A remarketing egy olyan érdeklődésen alapuló hirdetéscélzási megoldás, mellyel a korábbi látogatóidnak jeleníthetsz meg ajánlatokat.

 

A weboldalak látogatóinak jelentős többsége ajánlatkérés, megrendelés, sőt kapcsolatfelvétel nélkül távozik. Ennek az egyik oka, hogy a látogatásukkor még csak érdeklődési fázisban vannak, majd csak később jutnak el a döntési szakaszig.

 

Lehet, hogy az adott látogató a Te weboldaladon talált olyan információkat, melyek segítenek a döntés meghozatalában, de mire eljut a döntési szakaszig, már nem is tudja hol olvasta ezeket. Így viszont gyakorlatilag a konkurenseidnek készíted elő a már döntéshozatalra kész érdeklődőt, aki alig várja, hogy elköltse a pénzét, de nem nálad…

 

A remarketing segítségével „megcímkézheted” a látogatóidat és számukra hirdetéseket jeleníthetsz meg, amivel visszahívhatod őket a weboldaladra és így újabb lehetőséget kapsz az értékesítésre. Bizonyára már Te is találkoztál azzal, hogy Pl.: kerékpáros táskát kerestél és a korábban megtekintett termékek folyamatosan „nyomon követtek”, más weboldalakon, vagy Pl.: a Facebookon keresztül. 

 

Te használsz remarketinget az Adwordsben, vagy a Facebookon?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 280

%

Igen

%

Nem

Google vagy Facebook hirdetés? Melyik megoldás a hatékonyabb?

Összehasonlítjuk a két legnépszerűbb közösségi hirdetésformát, és megmutatjuk, mely esetekben melyiket érdemes választani

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha…

A látogatók megszerzése kidobott pénz, ha nincs felkészítve a weboldalad technikailag és tartalmilag a látogatók fogadására és kapcsolatfelvételre való ösztönzésére.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!