Látogatottság növelés

A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.

 

Nézzünk néhány példát:

 

Amennyiben az építőiparban dolgozol és családi házakat építesz, akkor a Te potenciális érdeklődőid azok, akik házat akarnak építeni.

 

Ilyen és ehhez hasonló kulcsszavakkal fognak rád keresni: 

 

1.) Szűkebb értelemben Pl.:

 

  • házépítés
  • családiház építés
  • generál kivitelezés
  • stb.

 

2.) Tágabb értelemben is kereshetnek és ezek is fontos kulcsszavak, kifejezések lehetnek a számodra Pl.:

 

  • házépítés lépései
  • házépítés költségei
  • házépítés m2 ár
  • házépítés kalkulátor
  • stb.

 

3.) Lehetnek regionális keresések is főleg akkor, ha nem a fővárosban nyújtasz elsősorban szolgáltatást Pl.:

 

  • Békéscsaba házépítés
  • Szeged családi ház építés
  • Miskolc generál kivitelezés
  • Stb.

 

4.) Amennyiben valamely típusú házakra specializálódtál, a Te legfontosabb kulcsszavaid lehetnek Pl.:

 

  • Gerendaház
  • Gerendaház építés
  • Gerndaház árak
  • Stb.

 

A potenciális érdeklődők weboldalra csábítása az egyik legnehezebb feladat, de minél szűkebb réteget tudsz megszólítani

 

  • annál könnyebb dolgod
  • és annál alacsonyabb költséged lesz.

 

Ennek az egyszerű oka az, hogy ha tágabban célzol, akkor erősebb konkurenciaharccal fogsz találkozni. Amennyiben képes vagy szűkíteni akkor viszont nem csak kevesebb konkurenssel lesz dolgod, de ráadásul a megcélzott közönségtől is kiemeltebb figyelmet fogsz kapni.

 

Szóval a látogatók figyelmét meg kell szerezd és ezért:

 

  1. Meg kell dolgozz (keresőoptimalizálás, BLOG írás, aktív közösségi jelenlét, kapcsolatépítés, telefonmarketing, szórólapozás, stb.)
  2. és / vagy meg kell fizesd a weboldalra csábításukat. (Google, Facebook hirdetések, média megjelenés, stb.)

 

Azok a vállalkozások maradnak életben és lesznek képesek a fejlődésre, akik ezt megtudják fizetni. Azok a vállalkozások tudják megfizetni az egyre drágább és egyre több munkával járó hirdetéseket.

 

  1. Akik megfelelően tudják pozícionálni magukat a piacon.
  2. Akik hatékony weboldallal rendelkeznek, melyek a látogatóikból megrendelőket, vásárlókat képesek konvertálni, így a kifizetett reklámköltségek nem ablakon kidobott összegek lesznek.
  3. Akik kreatívabbak annál, minthogy kivéreztessék a vállalkozásukat az árverseny gyötrelmes küzdelmében.
  4. Akik képesek megnövelni az egyes értékesítések számát upsell, cross-szel és egyéb egymásra épülő ajánlatokkal.
  5. Akik az ügyfeleiket újabb és újabb vásárlásokra tudják ösztönözni, mert kiváló vásárlói élményt nyújtanak, oda figyelnek rájuk és tartják velük a kapcsolatot.
  6. Akik kiérdemlik (és kérik is) az ügyfeleiktől, hogy ajánlják őket másoknak.

 

Gondoskodnod kell a weboldalad látogatottságának felépítéséről és folyamatosságáról. A weboldalad látogatottságának felépítése és fenntartása nem egy máról holnapra történő feladat. Inkább hasonlítható a maratoni futáshoz, mint a sprint futáshoz. 

 

A legveszélyesebb szám…

 

Az EGY a vállalkozás életében a legveszélyesebb szám. Nem alapozhatod a tevékenységedet egymagadra, mert ha lebetegszel, vagy elmész szabadságra, nincs aki foglalkozzon a meglévő ügyfeleiddel és nem tudsz reagálni az új ügyfelek megkereséseire sem. Nem alapozhatod a vállalkozásod tevékenységét egy alkalmazottra, vagy alvállalkozóra, mert ha elmennek szabadságra, táppénzre, felmondanak, vagy bármi történik velük akkor megáll a pénztermelés a cégedben.

 

Ugyanez a szabály igaz a marketingedre is!

 

A Dunát is több folyó táplálja és olyan nagyra duzzad, hogy a tengerig is eljut.

 

A Te weboldaladat is több marketing csatornán keresztül kell táplálni potenciális érdeklődőkkel, annak érdekében, hogy hatékonyan tudjon ügyfeleket konvertálni, FOLYAMATOSAN.

 

Mik lehetnek ezek a csatornák? Pl.:

 

  • Google természetes találati listájában való megjelenés, melyet a keresőoptimalizálás segítségével érhetsz el.
  • Google Adwords (fizetett hirdetések), melyekkel megjelenhetsz a Google kereső találati listájában, partner oldalain és a Youtube csatornán.
  • Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter és egyéb közösségi és megosztó oldalakon való megjelenés,
  • Linkek, melyek más weboldalakról a Te weboldaladra hivatkoznak. Ezek lehetnek link, vagy cégkatalógusok melyekbe regisztrálva vagy, szakmai hírportálok, egyéb online felületek, melyeken megjelenhetsz banner hirdetésekkel, vagy PR cikkekkel, stb.
  • Offline hirdetések, média megjelenések,
  • Partnerek általi ajánlások,
  • Telefonmarketing,
  • Tv, rádió hirdetések,
  • stb.

 

A weboldalad látogatottságát természetesen exponenciálisan növelheted, (és az egyik legfontosabb feladatod) ha „megfogod” és rendszeresen visszahívod azokat, akik először a weboldaladra érkeznek.

 

Pl.:

  • Feliratkoztatod őket hírlevélre és ígéretes tartalmakat, ajánlatokat küldesz nekik. 
  • Rajongó táborokat, követőket építesz közösségi portálokon és ezeken az oldalakon aktívan jelenítesz meg olyan érdekes és hasznos posztokat, melyek szorosan kapcsolódnak a tevékenységedhez és melyek célja a weboldaladra való visszanavigálás.
  • Remarketing (Korábbi látogatók „megcímkézése” és számukra hirdetések megjelenítése, melyekkel visszahívhatóak. Elsősorban a Google és a Facebook segítségével, de más kattintás alapú hirdetési felületek is nyújtanak erre lehetőséget.)

 

Vegyük sorba részletesebben, de messze nem a teljesség igényével ezeket a lehetőségeket, hiszen ezek mindegyike egy – egy könyv (vagy több…) teljes tartalmát kitudnák elégíteni.

Te mennyit költesz havonta a weboldalad reklámozására?

Eddigi szavazatok száma: 400

%

200 ezer Ft alatt

%

200 ezer Ft felett

Mitől bíznak meg benned a látogatók?

Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten. A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

Az UX és az UI közötti különbségről érthetően: ismerkedj meg az előnyeivel!

Nem tudod, hogy mi a különbség az UX és az UI között? Máris kifejtjük. De arról is ejtünk néhány szót, hogy miért éri meg a cégednek odafigyelni rájuk.

 

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!