Google Adwords, fizetett hirdetések

Ez a hirdetési forma az, ahonnan a (legtöbb vállalkozás esetében) leggyorsabban, akár azonnal látogatókat hozhatsz a weboldaladra. Ezzel már el is kezdesz eleget tenni annak a keresőoptimalizálási szempontnak is, hogy növeled a weboldalad látogatottságát, de emellett azonnali megrendelésekre is szert tehetsz.

 

Az Adwords segítségével hozhatod a weboldaladra leginkább azokat a látogatókat, akiknek égetően szükségük van megoldásra és megközelítőleg azt is tudják, hogy mire. Itt lehetőséged van megtalálni az érdeklődőket a direkt keresésekből (ez a leghatékonyabb), amikor a Google-ban rákeresnek Pl.: egyedi bútorgyártás, autókölcsönzés Miskolc, fogfehérítés stb. kulcsszavakkal.

 

A direkt kereséseken kívül lehetőséged van úgynevezett Display hálózatban is hirdetni, ahol a Google partner oldalain jelennek meg hirdetéseid. Ezek a hirdetések is célzottan jelennek meg, mert a Google azoknak jeleníti meg a hirdetéseidet, akik korábban a Te kulcsszavaid, témaköreidhez hasonló kereséseket indított, vagy oldalakat látogatott meg.

 

(Ezeken kívül természetesen más lehetőségek is rendelkezésre állnak a Google-ban, mint Pl.: a Youtube és a Shopping típusú hirdetések.) A bejegyzés elején azért írtam, hogy legtöbb vállalkozás esetében, mert vannak cégek, akik olyan újdonságokkal foglalkoznak, melyekről még nem tudnak az emberek, ezért nem is tudnak rákeresni.

 

Ilyenkor, ha még nincs tudatos igény a termékre vagy szolgáltatásra és nem feltétlen párosítható egy már létező problémakörhöz, akkor nem a direkt keresésekre való célzás lesz a megfelelő eszköz a látogatottság megszerzésére.

 

Tapasztalataink szerint a közösségi oldalakon közétett és népszerű bejegyzések kifejezetten erősíthetik a weboldalak rangsorolását is a Google-ban.

Te használsz Google Adwords hirdetéseket?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 300

%

Igen

%

Nem

Érdeklődőből vásárló, több lépcsőben (termékpiramis)

Amennyiben az előző fejezet szerint az érdeklődőidből elkezded hízlalni az adatbázisodat, hirtelen a lehetőségeid száma is megugrik. Ilyen lehetőség, ha felépítesz egy úgynevezett termékpiramist. Ez azt jelenti, hogy létrehozol egy belépő terméket aminek az ára nagyon alacsony, mégis valós értéket képvisel.

5 fontos dolog, ami egy jó landing oldalról nem hiányozhat

Bemutatjuk azt az 5 dolgot, melyek nélkül jól konvertáló landing oldal nem létezhet.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!