A legjobb listaépítő módszerek, ha több feliratkozót szeretnél hírleveledre
Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.
A vágy felébresztése és a bizalomépítés általában a legszuperebb weboldalak és a legtökéletesebben összeállított tartalmak esetében sem történik meg elsőre.
Az Internet csordultig van kínálattal és a döntés az érdeklődő kezében van. Rajtad múlik, hogy ebben a hatalmas reklámzajban jobban fel tudod-e kelteni a látogatók figyelmét, mint a konkurenciád. Az első lépés a tökéletesen felépített weboldal, és a lelkiismeretesen összeállított tartalom, mely akár elsőre is képes eladni.
Viszont a vásárlói szokások megvizsgálásával megállapíthatjuk, hogy a többség az első látogatáskor még csak érdeklődési szakaszban van, nem fog azonnal ajánlatot kérni, vagy vásárolni. A jó weboldal és a tudatosan felépített online marketing stratégia attól igazán tökéletes, hogy azokat a látogatókat sem hagyja elveszni, akik nem tudnak, vagy nem akarnak azonnal döntést hozni. Ezeket a látogatókat nem szabad veszni hagyni és engedni hogy a konkurenciánál költsék el a pénzüket. Meg kell menteni őket!
A leghatékonyabb lehetőség ezen látogatók megmentésére, ha tudsz nekik adni valamit.
Ezt a valamit általában csalinak hívják, de a nevéből adódóan ne becsüld le! Amennyiben egy igazán profi és hatékony Internetes ügyfélszerzést szeretnél felépíteni, egy ilyen csalira mindenképpen szükséged lesz!
Például amennyiben építőipari céged van, neked hatásos lehet egy e-book, ami összefoglalja, hogyan zajlik pontosan egy házépítés, mi a menete, milyen buktatók vannak stb. (Akárcsak a BLOG írás kiszervezésénél itt is megteheted azt, hogy Te adod a szakértelmet, de az összeállított tudásanyag alapján a végleges szöveg megírását profi szövegíróra bízod.)
Ez a tudásanyag még évekig segítheti az értékesítésedet, és a konkurenciád jelentős része még mindig nem rendelkezik ilyennel, (és a többség valószínűleg nem is fog) legyél Te az, aki rászánja az időt és az energiát és összeállítod a szakmád digitális tudásanyagát.
Ha a tudásanyag meg van és megfelelően tálalod, akkor a látogatóid jelentős része megadja a nevét és az e-mail címét hogy ehhez hozzájusson. Már ennek a tartalomnak az átadása (ami fontos, hogy valóban hasznos olvasmány legyen, praktikus tanácsokat tartalmazzon) jelentősen előre veti a beléd és a cégedbe vetett bizalmat, de ez csak a meggyőzési folyamat első lépcsője lesz.
A feliratkozók számára további értékes információkat kell összeállítanod akár szövegesen, akár videósan, melyek csak azoknak lesz elérhető, akik feliratkoztak a levelező listádra. Ezeket a tartalmakat is csak egyszer kell összeállítanod és automatizált hírlevélküldő rendszer segítségével meg tudod oldani azt, hogy a „gépezetbe bekerülő” érdeklődők a digitális terméked megérkezését követően meghatározott időpontonkét újabb információ morzsákat kapjanak a tevékenységeddel kapcsolatban.
Mindegy hogy valaki ma, holnap, vagy 2 év múlva iratkozik fel a hírleveledre ugyanúgy meg fogják kapni az automatizált leveleket és a folyamat során nagy eséllyel ügyfeleiddé fognak válni. Egy – egy ilyen hírlevél sorozat állhat 5 – 15 emailből is, attól függően mennyi hasznos információt tudsz átadni. A hírlevelek szövegét úgy kell összeállítanod, hogy az olvasók egyre inkább azt érezzék, hogy tőled szeretnének megoldást kapni.
Ami fontos hogy az adatbázisodba kerülő személyeknek ezek az e-mailek kimennek maguktól. Ezekkel nem lesz több tenni valód, mert ez teljesen automatikusan fog működni. Természetesen mindeközben ha van egy aktuális híred, egy akciód akkor azokat is kiküldheted ezen levelezési csoportodnak is, miért ne tehetnél szert egy kis plusz bevételre? :-)
Nem tudod mi legyen a csalid? Vagy van ötleted, de segítségre van szükséged? Akkor keress minket a info@webraketa.hu email címen, segítünk neked az ötletelésben és a kivitelezésben egyaránt!
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 550
%
Igen
%
Nem
Megmutatjuk, hogyan építs olyan hírlevél listát, mely garantáltan sok aktív ügyfelet szerezhet számodra.
A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.