%
Már van weboldalam!
%
Még nincs weboldalam...
Egy meggyőző weboldallal és hatékony marketing támogatással!
Ma már nem létezik igazán hatékony B2B vállalkozás megfelelő Internetes jelenlét nélkül. A döntéshozók előbb keresgélnek a neten és csak ezt követően tárgyalnak bárkivel. A statisztikák szerint a B2B vállalkozások legalább a 80% szeretne látni valamilyen szakmai tartalmat a leendő szolgáltatójának, beszállítójának a weboldalán.
Ezek megléte, vagy hiánya jelentősen befolyásolja a szóbajöhető partner hitelességét, vagy kockázati besorolását.
Ma már nem létezik igazán hatékony B2B vállalkozás megfelelő Internetes jelenlét nélkül. A döntéshozók előbb keresgélnek a neten és csak ezt követően tárgyalnak bárkivel. A statisztikák szerint a B2B vállalkozások legalább a 80% szeretne látni valamilyen szakmai tartalmat a leendő szolgáltatójának, beszállítójának a weboldalán.
Ezek megléte, vagy hiánya jelentősen befolyásolja a szóbajöhető partner hitelességét, vagy kockázati besorolását.
Bármelyik forrást, vagy inkább forrásokat választod a lehetséges partnereid első útja a weboldaladra fog vezeteni!
Először nagy eséllyel mobiltelefonról, utána másodlagos eszközként az asztali számítógépükről fogják meglátogatni a weboldaladat.
Bármelyik forrást, vagy inkább forrásokat választod a lehetséges partnereid első útja a weboldaladra fog vezeteni!
Először nagy eséllyel mobiltelefonról, utána másodlagos eszközként az asztali számítógépükről fogják meglátogatni a weboldaladat.
~ Kiss Ernő
Egyre több B2B vállalkozás is felismerte az Internetben rejlő lehetőségeket, de még nem tudják merre induljanak.
Neked már van weboldalad, de nem elég hatékony, vagy most szeretnéd létrehozni az első Internetes megjelenésedet?
Eddigi szavazatok száma: 483
%
Már van weboldalam!
%
Még nincs weboldalam...
Az első és a legfontosabb, hogy keress egy megbízható szolgáltatót aki kiváló honlapot képes készíteni a vállalkozásodnak! Fontos hogy a rendelkezésre állás mellett megfelelő szakmai háttérrel és a tapasztalatal is rendelkezzen a kiválasztott cég, akire hosszú távon számíthatsz!
Előnyös, ha a kiválasztott csapat programozó matematikusokkal fejleszt és marketinges kollégákkal ad tanácsot, állít össze kampányokat, segít a szövegírásban is ha kell.
Kevesebb lesz a problémád, ha a fejlesztő cég biztosítja a domain nevedet (amin megjelenik a weboldalad, Pl. www.tecegedneve.hu) és a webtárhelyet is amin a weboldalad üzemel, így ha bármi fennakadás van, nincs egymásra mutogatás, a weboldal megfelelő üzemeltetéséért teljes egészében a fejlesztő cég felel.
A B2B weboldalad megtervezésekor fontos meghatározni, hogy induláskor milyen oldal típusokkal rendelkezzen.
Később ezek természetesen bővíthetőek, de érdemes már az alején úgy kialakítani, hogy ezek a speciális megjelenéssel rendelkező elemek rendelkezésre álljanak.
A B2B weboldalad megtervezésekor fontos meghatározni, hogy induláskor milyen oldal típusokkal rendelkezzen.
Később ezek természetesen bővíthetőek, de érdemes már az alején úgy kialakítani, hogy ezek a speciális megjelenéssel rendelkező elemek rendelkezésre álljanak.
Extra funkció és megjelenítés Landing Page
Termékeket forgalmazóknál természetesen:
~ Kiss Ernő
A Webrakéta tartalomkezelő rendszert biztosítjuk az általunk készített weboldalakhoz és webáruházakhoz.
Ez egy egyedileg fejlesztett tartalomkezelő rendszer, melynek az alábbiak az előnyei:
Természetesen ebben is tudunk neked segíteni! Hiszen nem csak többszáz szakmai könyvet olvastunk el, nem csak a hazai konferenciákat látogatjuk, de többszáz sikeres B2B projekt áll a hátunk mögött, melyek során rengeteg valós, hazai tapasztalatra tettünk szert ügyfeleink által. (És természetesen nem csak az ügyfeleink által, hiszen nekünk is több B2B vállalkozásunk volt és van, melyek sikeresen működnek, valamint a szakmai konferenciákon kapcsolatokat építünk, melyek által mások tapsztalait is megismerjük.)
Hogyan kezd a tartalomépítést, ha B2B vállalkozásod van?
Első körben a leghasznosabb, ha beszélgetsz az értékesítő kollégáiddal. Gyűjtsétek össze a legnépszerűbb kérdéseket, melyeket a saját ügyfeleitek tesznek fel számukra. A legjobb tartalmak 100% hogy ezek megválaszolásából fognak születni, így érdemes ezeket minél alaposabban boncolgatni és a válaszokat kifejteni.
A tartalommarketing nem könnyű feladat!
Sokan középszerű tartalmakat állítanak össze csak azért, hogy megtöltsék a weboldaukat. Ez sajnos nem elegendő az ügyfélszerzéshez. Szánd rá az időt, tervezd meg, írd meg töltsd fel és ha valami változik, akkor aktualizáld ezeket. Nem fogsz velük azonnali hatást elérni, de sok ilyen tartalom mégis örökzöld.
Szép lassan előre sorolhatják a weboldaladat a Google természetes találati listájában azaz növelik a kereső optimalizáltságodat és még évek múltán is ügyfeleket hozhatnak.
A multinacionális cégekben a tartalomépítéssel kapcsolatos feladatok igen nehézkesen haladnak, hiszen számos döntéshozón kellene ezek keresztülmenjenek mielőtt kikerülnek a weboldalra. Éppen ezért a tartalommarketing is egy olyan pont, ami kis, vagy közepes válallkozásként előnyödre vállhat a multi cégekkel szemben!
Az egyik legnagyobb kihívás a B2B weboldalak esetében nem csak az hogy a látogatók visszatérjenek a weboldalunkra, hanem az hogy egy előre megtervezett információs, vagy értékesített utat megjárva térjenek vissza. Erre azért van szükség hogy már egy érdeklődéstől duzzadó, felmelegített lead ként jelenjen meg a potenciális ügyfél jelölt az értékesítődnél.
Hogyan lehetséges ez? 2 féle látogatód lehet:
Az első lépés már magánál a hirdetés létrehozásánál kezdődik, hiszen egy olyan hirdetést kell összeállítani, mely a fogadó oldallal (landing page) összhangban van. A landing page szakszerű összeállítása és a megfelelő tartalmakkal való feltöltése biztosítja számodra azt, hogy a téma iránt érdeklődők megadják a nevüket és az e-mail elérhetőségüket, melyek segítségével tarthatod velük a kapcsolatot, azaz előmelegítheted őket egy bevezető termék értékesítésére, vagy egy telefonos, személyes kapcsolatfelvételre.
A nevüket és az e-mail címüket az érdeklődők nem önzetlenül adják meg. Ennek eléréshez olyan ajánlatot kell adj nekik, mely felcsigázta az érdeklődésüket és szeretnék megkapni az információt az adataikért cserébe. Ez lehet pl egy letölthető E book, egy videó, egy esettanulmány, néhány praktikus tanács, egy kalkulátor eredményének az e-mailben való elküldése vagy kinyomtatása stb.
Azt gondolhatod, hogy áh ez már régi trükk és nem működik, de ez nem igaz. Nincs itt semmiféle trükk ez egy korrekt alku amely működik, ha olyan információt tudtál felajánlani, ami a látogatót érdekli.
Az első email után úgy kell felépítened az átadott információkat, hogy azok egymásra épüljenek. Egyre inkább növeljék a beléd, válallkozásodba, termékeidbe vetett bizalmat és egyre jobban növeljék a vágyat az iránt, hogy a Te megoldásaid birtokába jusson az érdeklődő.
A megfelelően egymásra épített hírlevelek, landing oldalak, remarketing hirdetések, bevezető termékek azt fogják eredményezni, hogy Te már csak olyan érdeklődőkkel kerülsz kapcsolatba, akik készen állnak a szolgáltatás vagy termék megvásárlására, már csak egy kis értékesítői munka kell ehhez.
(Már amikor kell, hiszen egyes területeken szinte 90% ban online értékesíthetőek ezek, bankkártyával kifizethetőek, a számla automatikisan elkészülhet és az ügyfélhez kiküldésre kerülhet e-mailben, és neked már csak dolgoznod kell az eladott megoldás megvalósításán.)