Landing page

Még mindig nagyon sokan úgy hirdetik a weboldalukat hogy a főoldalra irányítják a látogatókat.

Ennél viszont sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, melyeket érdemes figyelembe venned és kihasználnod. A landing page, magyarul érkeztető oldal a weboldaladnak egy olyan speciális oldala, melyre reklám kampányokból érkezteted az érdeklődőket.

 

A landing page –t érdemes úgy kialakítani, hogy ne rendelkezzen a „központi weboldal” szokványos elemeivel, mint Pl.: a menüpontok, vagy az egyéb navigációs elemek itt ugyanis arra kell törekedni hogy a látogatót tudatosan tereld egy bizonyos cél felé.

 

Ennek az oldalnak a kialakítása több dologtól is függhet Pl.:

 

  • Honnan érkezteted az érdeklődőket?
  • Mi az ide irányító reklám üzenete?
  • Olyan személyeket célzol meg, akik már találkoztak veled (Pl.: ügyfelek, vagy Pl.: remarketinggel visszahívott érdeklődők), vagy friss érdeklődőket gyűjtesz?

 

A landing page-nek tudatosan, egyetlen cél felé kell vezesse a látogatókat Pl.:

 

  • LEAD -et kell generáljon az érdeklődőkből, valamilyen "csali, vagy belépő termék" segítségével,
  • regisztráltatja a látogatókat pl.: szoftver díjmentes kipróbálására,
  • regisztráltatja a látogatókat pl. próbatermék igénylésére,
  • "belépő" terméket ad el a látogatóknak, 
  • az érdeklődőket szegmentálva navigáltatja tovább pl.: (érdeklődési kör, nem, életkor, lakhely, stb. szerint.)
  • azonnali kapcsolatfelvételre, visszahívásra ösztönzi a látogatókat. Pl.: REMARKETING -ből visszahívott látogatók esetén.

 

Egy jó landing page minden esetben egy meghatározott közösséget céloz meg, egyetlen meghatározott céllal.

 

  • Pl: e-book letöltése,
  • hasznos információk letöltése,
  • árkalkuláció eredményének letöltése,
  • kupon igénylése,
  • webináriumra jelentkezés,
  • ingyenes próbaverzió igénylése, stb.

 

Fontos hogy a kapott tartalom mindig valós értéket adjon a látogatóknak, hogy a lehető legnagyobb számban konvertálj vásárlókat az automatizált értékesítési gépezetedben.

 

Te használsz landing oldalakat?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 700

%

Igen

%

Nem

Ilyen egy tökéletes hírlevél

Megmutatjuk, hogyan írj olyan hírlevelet, ami bármilyen célközönség esetében működik.

Határozd meg a célközönségedet! (Pozicionálás)

Ha már eldöntötted hogy tegeződni, vagy megázódni fogsz a weboldaladon, a következő fontos döntés hogy kiket és hogyan fogsz pontosan megszólítani, tehát pozícionálnod kell a weboldaladat.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!