Ezért van szüksége profi weboldalra minden építőipari vállalkozásnak
Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.
Természetesen nem az a kérdés, hogy írj-e vagy ne írj BLOG –ot, hanem inkább az hogy milyen
A bizalomépítés egyik legelső eszköze a BLOG írás, ahol közzé teszed a szakértelmedet. Ma már nagyon kevés weboldal mondhatja el magáról hogy sikeres, ha nem vezet BLOG bejegyzéseket.
Üzleti BLOG esetében fontos, hogy tudasd a látogatókkal milyen létjogosultsága van annak, hogy tanácsokat adsz az adott témáról.
Ezért javasolt, hogy tegyél közzé szerzői életrajzot ahol bemutatod a tanulmányaidat, a tapasztalataidat és lehetőség szerint jelenj meg fotóval is a BLOG bejegyzésekben. Az arckép használata fontos, mert ezzel növeled a hitelességedet, valamint személyesebbé teszed a kapcsolatodat az olvasókkal.
Ne használj nem egyértelmű BLOG címeket!
A címek a keresőkben is megjelennek így segítik a keresőoptimalizálásodat is (ha releváns a tartalommal) valamint fontos információkat sugallnak az érdeklődőknek. A látogatók elsőként tapogatják le a címet, és ebből következtetnek a tartalomra. Ha itt félrevezeted őket nagy eséllyel visszalépnek a keresőbe és ezzel fontos érdeklődőket veszítesz.
Próbálj meg specializálódni bizonyos témakörre, mert ha túl nagy a szórás a választott publikálásokban, hígul az olvasóid köre és nehezebben fogsz tudni erős olvasói tábort magad köré építeni. Mindemellett az egyes altémaköröknek hozz létre kategória neveket, de minden bejegyzést csak a szorosan kapcsolódó kategóriába sorolj be, hogy egyszerűsítsd az olvasóid navigációit.
Az egyes bejegyzésekhez használj címszavakat, melyek tovább segítik a látogatóid navigálását, valamint segítik a keresőkben való előrejutásodat is.
A BLOG bejegyzések formája szokáson alapszik, amelytől nem javasolt elérni.
A cikknek nagyon fontos hogy ütős címszava legyen, majd rövid bevezetővel kell nyitni, ahol a legfontosabb részleteket kell elárulni, ezzel felkeltve a látogató figyelmét. Ehhez párosíthatsz ide illő fotót, de ha a címszavad elég ütős és a felvetett témád bevezetője elég érdekes, enélkül is rákattintanak a látogatók a tovább olvasok gombra.
A bővebb rész legyen tagolt könnyen olvasható és a cikkhez lehessen hozzászólni és megosztani a közösségi felületeken. A közösségi felületek megosztását célszerű optimalizálni, hogy a BLOG címszava és rövid bevezetője kerüljön megosztásra, ha van kép akkor az is kerüljön ki a közösségi portálra.
A bejegyzésekhez való hozzászólás többféle lehet. Lehet közösségi modult beépíteni, vagy lehet a BLOG modul saját kelléke is. Ez esetben Te határozhatod meg, hogy a hozzászólások
A moderálás nem feltétlen azért van, hogy csak a pozitív hozzászólásokat engedjük. A negatív (de értelmes) hozzászólások megfelelő kezelése, csak növelni fogja a cégedbe vetett bizalmat. A szöveges BLOG bejegyzések mindenképpen hasznosak és szinte kötelező ezeket használni, de növelheted a hatékonyságodat, ha videós, vagy hanganyagként feltöltött gondolatokat is közzé teszel.
A BLOG terjedelme természetesen a témától is függ, de azért törekedjünk a sallangoktól mentes szövegírásra, és a lecsupaszított lényeg megjelenítésére. Használj a tartalomban is kiemelt címszavakat és tördeld a szövegeket az egyszerűbb áttekinthetőség érdekében.
Kiszervezhető a BLOG írás?
Kiszervezhető, de a valós tudáson alapuló, igazán szakmai BLOG csak részben, hiszen a Te szakmádban Te vagy a PROFI!
Amennyiben nem vagy a szavak embere, akkor is neked szükséges összeállítanod a szakmai tartalmakon alapuló vázlatot és ezt átadni a profi szövegírónak aki a lényeg megtartásával profi köntösbe öltözteti a mondanivalódat.
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!
Eddigi szavazatok száma: 400
%
Igen
%
Nem
Megmutatjuk, miért nem létezhet a piacon egyetlen építőipari vállalkozás sem egyedi, profi weboldal nélkül.
Megmutatjuk, miért nem érdemes egy sikeres üzleti weboldal létrehozása során az ingyenes vagy olcsó megoldásokban gondolkoznod.