%
Mi oldjuk meg!
%
Profira bízzuk!
A tetszetős weboldal és webshop dizájn önmagában nem adja el a termékedet.
Szükséged van azokra a jól elhelyezett karakterekre, ütős főcímekre, frappáns hirdetésekre és hírlevelekre, amelyek vásárlásra bírják a közönségedet.
A tetszetős weboldal és webshop dizájn önmagában nem adja el a termékedet.
Szükséged van azokra a jól elhelyezett karakterekre, ütős főcímekre, frappáns hirdetésekre és hírlevelekre, amelyek vásárlásra bírják a közönségedet.
Felkelti ugyan a figyelmet, de nem fogja meggyőzni a célközönségedet arról, hogy nálad költsék el a pénzüket. Ehhez kell némi meggyőző erő, ami egyszerre nyeri el a vásárlók bizalmát és a Google algoritmus tetszését, ráadásként pedig a szakmai státuszodat, valamint a márkádat is építi.
Mi hatékony, mérhető és profittermelő marketingszövegeket kínálunk: se többet, se kevesebbet.
Ha neked sem ellenséged a konverzió és a profit, add le ajánlatkérésedet itt.
Felkelti ugyan a figyelmet, de nem fogja meggyőzni a célközönségedet arról, hogy nálad költsék el a pénzüket. Ehhez kell némi meggyőző erő, ami egyszerre nyeri el a vásárlók bizalmát és a Google algoritmus tetszését, ráadásként pedig a szakmai státuszodat, valamint a márkádat is építi.
Mi hatékony, mérhető és profittermelő marketingszövegeket kínálunk: se többet, se kevesebbet.
Ha neked sem ellenséged a konverzió és a profit, add le ajánlatkérésedet itt.
Meggyőző szövegeket írunk a weboldaladra, melyek egyszerűen értelmezhetőek az érdeklődőid számára.
Úgy fogalmazzuk meg a mondanivalódat, hogy azt a Google is szeresse, és kedvezőbb helyre kerülj a találatok között.
Belső hivatkozásokat építünk a szövegekbe, melyek előnyösek keresőoptimalizálási szempontokból.
A Te vállalkozásodban ki írja (vagy fogja írni) a marketing szövegeket? Házon belül oldjátok meg, vagy profi marketing szövegírót (copywriter -t) biztok meg a feladattal?
Eddigi szavazatok száma: 710
%
Mi oldjuk meg!
%
Profira bízzuk!
A profi reklámszövegírók - copywriterek - a kisujjukból rázzák ki azokat a szövegírói technikákat, amelyekkel még az eladhatatlannak vélt terméket és szolgáltatást is értékesíteni tudják.
+1: a szövegírók ismerik és sikeresen alkalmaznak olyan etikus, írásbeli befolyásolási technikákat, mint a
Az ilyen copywriting technikák nélkül egyetlen marketingszöveg sem éri el a célját.
te és a csapatod, mennyire hatékony marketingszöveget írtok? Ha úgy gondolod, hogy a blogbejegyzésed, landing oldal szöveged, e-könyved, hírleveleid és hirdetés szövegeid kiaknázatlan lehetőségek, keress meg minket!
Az üres frázisok se a weboldaladnak, se a termékleírásodnak vagy blogbejegyzésednek nem állnak jól. Ha a marketingszöveged nem a potenciális ügyfeleid problémáját oldja meg, nem edukálja és/vagy szórakoztatja őket, akkor tovább fognak kattintani. A hatékony marketingszöveg ugyanis nem neked, hanem a célközönségnek készül.
Elképzelhető, hogy informatív, stílusos és a közönséged számára értékes tartalmat írsz, mégsem kerülsz a Google találati lista élére.
Hogy miért van ez?
Mert nem elég jól megírni a szöveget, ügyelni kell a keresőoptimalizálási szempontokra is.
Például a kulcsszóval ellátott hook-ra a címben, ami egyébként akkor ideális, ha nem hosszabb 60 karakternél. A szöveg vajon eléri a minimum 450-500 szót és az egyes mondatok nem ugye nem hosszabbak 19 szónál? Több alcímmel tagoltad a szöveget? Ez a kérdésözön csak a jéghegy csúcsa, már ami a SEO-t illeti.
Elképzelhető, hogy informatív, stílusos és a közönséged számára értékes tartalmat írsz, mégsem kerülsz a Google találati lista élére.
Hogy miért van ez?
Mert nem elég jól megírni a szöveget, ügyelni kell a keresőoptimalizálási szempontokra is.
Például a kulcsszóval ellátott hook-ra a címben, ami egyébként akkor ideális, ha nem hosszabb 60 karakternél. A szöveg vajon eléri a minimum 450-500 szót és az egyes mondatok nem ugye nem hosszabbak 19 szónál? Több alcímmel tagoltad a szöveget? Ez a kérdésözön csak a jéghegy csúcsa, már ami a SEO-t illeti.
Egy szakmai cikk, esettanulmány vagy e-book nem csak a célközönségedben erősíti meg, hogy te vagy a piacod legprofibb résztvevője.
Mindezek mellett a nívós szakmai tartalom a konkurenciád fölé emel és hatékonyan megkülönböztet tőlük.
Az online marketing- és PR-kommunikáció során a Voice of Tone, azaz az egyedi márkahang az egyik legfontosabb megkülönböztető tulajdonságod.
Ez a kommunikációs stílus, a hangvétel, a tartalom, a márkaértékek finom ötvözete.
Ajánlott, hogy minden kommunikációs csatornádon ugyanolyan legyen, hiszen ez az egyedi hang az, amivel szintén kitűnhetsz a tömegből. És a versenytársaid közül.
Akkor hozza a marketingszöveged a konverziókat, ha megfelel a fenti kritériumoknak.
Szerencsére nem kell kitanulnod egy új szakmát vagy hosszú órákat elvesztegetned a szövegírási feladatokra.
Bízd profikra a marketingszövegírást és foglalkozz más céges ügyekkel, amikben otthon vagy.
Az mindig érdekes kérdés, hogy mikor tekinthetünk sikeresnek és hatékonynak egy marketingszöveget.
Hiszen egy-egy szöveggel rengeteg célod lehet.
Például:
Az mindig érdekes kérdés, hogy mikor tekinthetünk sikeresnek és hatékonynak egy marketingszöveget.
Hiszen egy-egy szöveggel rengeteg célod lehet.
Például:
Szeretnéd bezsebelni ezeket az előnyöket te is?
Akkor nincs más hátra, mint a jelentkezés:
Szeretnéd bezsebelni ezeket az előnyöket te is?
Akkor nincs más hátra, mint a jelentkezés:
Akkor ne késlekedj tovább az ajánlatkéréssel!
vagy hívj a +36 (30) 37 38 706 os telefonszámon.
Szervezd ki nekünk az online marketingszövegírást és élvezd minden előnyét:
Ne idegeskedj tovább azon, hogyan kellene kereső- és közönségbarát módon megszövegezni a weboldaladat vagy megírni a legújabb blogcikkedet, csalianyagodat, Google Ads vagy Facebook hirdetésedet. Inkább bízd ránk a munka nehezét és mi stratégiai szemlélettel, a közönségedre szabott kommunikációval, keresőoptimalizált tartalmakkal segítjük elérni a céljaidat.
Számíthatsz ránk: