Ügyfélkezelés (CRM)

A legnagyobb kincsed a meglévő ügyfélköröd!

Sok vállalkozás esetében mindig nagyobb figyelmet szentelnek az új ügyfelek megszerzésére, mint a meglévő ügyfelek megtartására.

Pedig ez óriási hiba! 

  • Az elégedett ügyfeleket költséghatékonyabb megtartani, mint drága hirdetési költségekkel újjabakat szerezni.
  • A meglévő ügyfeleknél már megszereztük a bizalmat és ha megakarjuk tartani őket nem kell mást tennünk, mint kiválló termékekkel, szolgáltatásokkal kell róluk gondoskodjunk és tartanunk kell velük a kapcsolatot.
  • Éreztetnünk kell,  hogy törődünk velük! 
  • Az ügyfeleknél nem egy - egy vásárlás összegét kell nézzük, hanem azt hogy egy "ügyfél élettartam alatt", (ami akár 5, 10, 15 év is lehet) mennyi pénzt költenek el a válallalkozásunknál. 
  • Az elégedettt ügyfélnél NINCS jobb reklám!
Ügyfélkezelés (CRM)
Ügyfélkezelés (CRM)
Ügyfélkezelés (CRM)

Egyedi ügyfélkezelő rendszerek kis és közepes vállalkozásoknak

A fentiek miatt számunkra fontos, hogy az általunk készített weboldalak és webáruházak ne csak új ügyfeleket biztosítsanak a vállakozásodnak, de az ügyfélkezelő rendszereinkkel a meglévő ügyfeleidnek is újra és újra tudj értékesíteni. Mindeközben a vállalkozásod nem csak több bevételre és magasabb profitra tesz szert, de a bizalmi kapcsolatod is egyre erősebb lesz az ügyfeleiddel, akik érezni fogják hogy törődsz velük!


Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár!
Hosszú távon ez a nyertes stratégia.

Mit nyújt a Webrakéta (CRM) ügyfélkezelő rendszere?

  1. A weboldalról beérkező érdeklődések nyomonkövetését az ajánlatkéréstől a sikeres szerződés kötésig.
  2. Elutasított ajánlatok alapján, érdeklődők időzített visszakeresésének a lehetősége. 
  3. Kiadott ajánlatok, szerződések, számlázások adminisztrálása. .
  4. Automatikus számlázás a Szamlazz.hu online számlázó rendszer használatával.
  5. Előfizetési díjak és számlázási esedékességek automatikus figyelése. 
  6. Jogosultságkezelés.
  7. Szolgáltatások kiosztása a kollégáknak és ezek adminisztrálása. 
  8. Teljes ügyfélélettartam nyomonkövetés. 
  9. Ügyfeleknek belső felület, (ügyfélkapu) ahonnan letölthetik számláikat, szerződéseiket, megtekinthetik az aktuális megrendeléseik állapotát. 
  10. Ticket rendszer hiba üzenetek fogadására és kezelésére. 
  11. Automatikus névnap figyelő és köszöntő email küldése az ügyfeleknek. 
  12. Időzített kapcsolattartások beállítása, melyekről az ügyfélkezelő rendszer figyelmezteti a illetékes kollégát. 
  13. Statisztikák generálása. 
  14. Naptár funkció. 
  15. Foglalások kezelése. 
  16. Bankkártyás fizetési megoldások beépítése. 

Neked is jó lesz?

Kifejlesztettünk egy általános ügyfélkezelő rendszert, amely már önmagában is sok vállalkozásnak nagyszerű lehetőséget biztosít az értékesítési folyamatok nyomonkövetésére és az ügyfélkapcsolatok ápolására. A rendszer további előnye viszont, hogy egyszerűen személyre (vállalkozásra) szabható, így egyedi ügyfélkezelési igényeket is kitudunk elégíteni

Akik már használják a rendszert részben, vagy egészben.

  1. Bútorgyártó vállalkozások. 
  2. Építőipari vállalkozások
  3. Gyártó vállalkozás. 
  4. Munkavédelemmel, tűzvédelemmel foglalkozó válallkozás.
  5. Villámvédelemmel foglalkozó vállalkozás. 
  6. Rendelő intézet. 
  7. Autós, motoros iskola. 
  8. IT vállalkozások. 
  9. Ingatlanközvetítőknek (Ingatlanközvetítőknek speciális ingatlannyilvántartó és ügyfélkezelő megoldást fejlesztetünk ki, melyről az Ingatlanszoftver.hu weboldalunkon tájékozódhatsz.) 
  10. Telefonos értékesítéssel foglalkozó válallkozásoknak.