Marketing

Van egy csodálatos vállalkozásod!

Ez mégsem elég! A termék, vagy a szolgáltatás széles körben nem adja el önmagát! Az előállítás a munkának csupán a 50 százaléka, míg az hogy kinek és hogyan add el, a másik 50 százalék!

Éppen ezért hirdetned kell!

De nem mindegy hol, kinek és hogyan, ha  GAZDASÁGOSAN szeretnél ügyfeleket szerezni az Interneten! 

Weboldal marketing
Online marketing
Online marketing

Szükséged van egyáltalán marketingesre?

Ezernyi online tanfolyam és előadás igyekszik tanítani a vállalkozókat, hogyan hirdessenek az Interneten. A többségnek mégis kidobott pénz lesz a hirdetésekre szánt büdzsé 80 százaléka, miközben egyre fusztráltabbá válik az életük! 

Miért? 

Mert már az autódat sem magad szereled, vagy a férjed (Kivétel ha autószerelő műhelye van. :-) ) és a könyvelésedet sem a feleséged vezeti... (Kivétel, ha pénzügyi szakember, esetleg saját könyvelő irodája van... :-) )

Választanod kell! A cégedet építed, értéket teremtesz, vezetővé válsz, értékesítesz, vagy a céged marketingesésévé akarsz válni, miközben a többi tevékenységedet elhanyagolod. 

Online marketing

Az online marketing 4 fő részből áll.

  1. Technikai ismeretek: , Hogyan hozz létre egy hirdetést Pl.: a Google Adwordsben, a Facebookon, stb. 
  2. Általános marketing ismeretek: Mi emelkedik ki a reklám zajból, mire kattintanak az emberek szívesebben, és hova érkeztessük az érdeklődőket. 
  3. Stratégiai ismeretek: Mihez kezdjünk a megszerzett figyelmekkel (látogatókkal). Hogyan ébresszünk bennük bizalmat, hogyan keltsük fel az érdeklődésüket és kérjük el az elérhetőségeiket, hogyan kövessük őket, hogyan adjuk el az első terméket vagy szolgáltatást, hogyan adjunk el nekik ismét és hogyan kérjünk tőlük véleményeket, refereálásokat...
  4. Jogi ismeretek, adatvédelem, GDPR, stb....

Idő, idő, idő...

  • Rengeteg információ ami folyamatosan változik, fejlődik, finomodik... 
  • Újabb és újabb oktatási anyagok, előadások, konferenciák, lehetőségek, melyeket megkell ismerj és amelyekről elkell tudnod dönteni, hogy szolgálnák e a célodat. 
  • Egyre magasabb hirdetési költségek, egyre nagyobb rizikó, hogy lesznek e vásárlók a hirdetési költségekből. 
  • Egyre több ráfordított idő, hogy beállítsd a hirdetéseidet, mérd az eredményeidet, módosítsd a hirdetéseidet és új stratégiákat találj ki a fejlődéshez. 

Nem szeretnéd hogy a fentebb felsorolt tevékenységek emésszék fel az időd nagy részét, melyet a vállalkozásodra fordíthatnál?

Akkor külső segítségre van szükséged! Amennyiben olyan csapatot szeretnél megbízni, amely
már több száz sikeres projektben vett részt, már tanult a saját és mások hibáiból, akik naprakészek az online marketingben... 

Akkor ne keress tovább, megtaláltad a megfelelő partnert!

A fentieket olvasva, talán már nem is kérdés a számodra!

Online marketing

Szükséged van egy jó marketinges csapatra! 

Akik elérhetőek amikor szükséged van rájuk, és keresés nélkül is jelentkeznek amikor van egy meglovagolható lehetőség. 

Kinek tudunk segíteni? 

  • Annak akinek életképes terméke, vagy szolgáltatása van és hisz a saját megoldásaiban. 
  • Aki ezekről megfelelő tartalmakat, információkat tud biztosítani, termékekről kiváló minőségű fotókat tud a weboldalára, webáruházába feltölteni. (Tudunk segíteni a marketing szövegírásban és a termékfotozásban egyaránt.) 
  • Aki tudja hogy a marketing az nem egy hirdetés automata, amibe bedobom a pénzt és kijön a vevő, hanem komoly gondolkodás és sratégia áll amögött, hogy minden marketingre elköltött forint haszonnal térüljön meg. 
  • Aki képes hosszú távon gondolkodni. 

Kinek nem tudunk segíteni? 

  • Aki erkölcstelen szolgáltatásokat akar nyújtani. 
  • Aki a marketing segítségével hazug álmokat akar eladni, a laikus megoldás keresőknek. 
  • Aki máról holnapra akar vagyonokat keresni a semmivel. (Legtöbben akik ezt keresik, csak álmokat keresnek, illúziókban hisznek, nekik sajnos nem tudunk segíteni.) 
  • Aki nem tud pénzt szánni a merketingre, az ügyfélszerzésre. 
  • Aki üres weboldallal, vagy webáruházzal szeretne tömegeket elérni és vásárlásra ösztönözni az Interneten.