Akár már holnap ügyfelet hozhat!
Gyors ajánlatkérésAkkor ütős Google kampányra van szükséged!
A SEO a hosszú távú építkezésben segít, viszont a jól beállított Google hirdetések már 24 órán belül hozhatják az eredményeket.
A Google megkerülhetetlen, ha a vállalkozásod eredményességéről van szó.
Nemcsak a keresőoptimalizálás, hanem a Google Ads-ben és a Google Shoppingba rejlő lehetőségek miatt is. Mert ezek azok a PPC eszközök, amelyek már rövid távon is szállítják a cégednek az értékes konverziókat.
Akkor ne várj tovább a sült galambra: mi profitot termelő Google Ads hirdetésekkel segítjük cégedet és téged. Csak kérned kell…
Ma már számtalan marketingeszköz áll a vállalkozások rendelkezésére ahhoz, a potenciális ügyfelek elé tárják a termékeiket és szolgáltatásaikat. De az egyik legegyszerűbb módja márkád láthatóvá tételének az, ha a világ legnépszerűbb keresőjében, azaz a Google-ben is láttatod a cégedet.
Ez kétféle módon történhet: ha hatékony a SEO-d, akkor jelentős organikus forgalmat generálhatsz weboldaladra a találati listák előkelő helyezéseivel. Azonban a Google-keresés és a találati lista nem egyenlő a Google hirdetéssel.
Amennyiben jól keresőoptimalizált a weboldalad és a tartalmaid, megjelensz a találati lista első helyezettjei között. Viszont egy ilyen eredmény elérése a megfelelő tartalomtárgyártás mellett heteket, hónapokat is igénybe vehet. A keresőoptimalizálás időigényes feladat, de a Google Ads, azaz a Google hirdetései lehetőségei már rövid távon is eredményeket hoznak.
Kérj itt ajánlatot Google kampánykezelésreHirdethetsz a Google Search Networkön keresztül szöveges hirdetésekkel és más hirdetésbővítményekkel együtt. De használhatod a Google Display hálózatát, amin keresztül adaptív hirdetésekkel is erősítheted a márkádat. És akkor a YouTube-on elhelyezhető pre-roll és In-Display videóhirdetések hatékonyságáról még nem is beszéltünk.
Ehhez jön még hozzá a Google Shopping kifinomult rendszere, ami kifejezetten a webáruházakra szabott értékesítéstámogató eszköz. Segítségével dinamikus keresési és remarketing hirdetésekkel is elhódíthatod a konkurencia legígéretesebb kuncsaftjait.
Nem is kérdés: új közönség és a potenciális ügyfelek eléréséhez eredményes Google kampányokra is szükséged van.
Növeljük az értékesítésed és bővítsük az ügyfélkörödet együtt. Mert a mi sikerünk, a Te sikered.
Hirdethetsz a Google Search Networkön keresztül szöveges hirdetésekkel és más hirdetésbővítményekkel együtt. De használhatod a Google Display hálózatát, amin keresztül adaptív hirdetésekkel is erősítheted a márkádat. És akkor a YouTube-on elhelyezhető pre-roll és In-Display videóhirdetések hatékonyságáról még nem is beszéltünk.
Ehhez jön még hozzá a Google Shopping kifinomult rendszere, ami kifejezetten a webáruházakra szabott értékesítéstámogató eszköz. Segítségével dinamikus keresési és remarketing hirdetésekkel is elhódíthatod a konkurencia legígéretesebb kuncsaftjait.
Nem is kérdés: új közönség és a potenciális ügyfelek eléréséhez eredményes Google kampányokra is szükséged van.
Növeljük az értékesítésed és bővítsük az ügyfélkörödet együtt. Mert a mi sikerünk, a Te sikered.
A Google Ads nem a hirdetés szövegének megírásánál vagy a hirdetések beállításánál kezdődik, de természetesen ebben is számíthatsz specialistáinkra.
Ahhoz, hogy ne égesd a saját pénzedet, befektetett idődet és energiádat, minden hozzávalónak klappolnia kell.
Ezekben tudunk segíteni neked:
Konkurencia elemzés nélkül nincs siker!
Feltérképezzük a versenytársaidat milyen Google hirdetési stratégiákat alkalmaznak, hogy lássuk milyen területeken előzheted meg őket.
Ezt követően segítünk egy sokkal ütősebb kampány megoldásokat felépíteni.
A jó hirdetésszöveg legalább olyan fontos, mint a frappáns kreatív.
Az eredményes hirdetésszöveg felkelti a figyelmet, kattintásra ösztönöz és megalapozza a kattintást követő vásárlást.
A mi klaviatúránkból csak ilyen hirdetések kerülnek ki.
Figyelembe veszünk mindent:
A célokat, a célközönséget, a terméket, a büdzsédet.
Ennek tudatában állítjuk be a hirdetéseidet, hogy a lehető legkedvezőbb díjon, a lehető legjobb eredményeket érd el.
A Google Ads eredményeire nem kell hónapokat várnod. Már rövid távon, akár 24 órán belül a kezedbe adja a lehetőséget:
Csak rajtad áll, hogy mire szeretnéd használni a Google Ads-et.
Azonban van néhány olyan előnye, ami mellett Te sem mehetsz el csukott szemmel.
A Google Ads alapvetően CPC – cost per click –, azaz kattintásalapú hirdetésekkel dolgozik. Így csak akkor kell a zsebedbe nyúlnod, ha a látogató rákattintott a hirdetésedre és a céloldalra navigált.
Rutinos Google Ads kampánymenedzserek tudják, hogyan szabják teljesen az adott kampányra a hirdetések célzási beállításait. Ha jól célzol Google Ads-en, akkor pontos találatokat kapsz: csak olyanok felhasználóknak jelenik meg a hirdetésed, akik a hirdetéssel kapcsolatos témában indítottak keresést. De még sok egyéb más lehetőség is segíti a célzások optimalizálását.
A Google találati listájának első oldalán szerepelni minden marketingszakember álma. Szerencsére ehhez már nem kell csak a keresőoptimalizálásra hagyatkoznod. Fizetett hirdetés segítségével ugyan, de a Google Ads hirdetésekkel a céged is az élre törhet.
A Google Ads-ben nincsenek megkötések. A hirdetések bármikor szabadon módosíthatok anélkül, hogy napokat kellene várni a jóváhagyásra. Emellett nyugodtan A/B tesztelhetsz, illetve, ha nem jönnének az elvárt számok vagy változik a kampány célja, a hirdetésekkel is alkalmazkodhatsz a megváltozott körülményekhez.
A Google Ads nem bízza a véletlenre az eredményeidet: számos statisztika, elemzés és real time eredménykimutatás áll a rendelkezésedre. Ezeket ellenőrizve fontos információkat gyűjthetsz a célcsoportodról, a keresett termékekről, a felhasználói élményről és még számtalan más, marketing szempontból fontos dologról. A számok megmutatják, hogy jó úton halad-e a kampányod vagy hol lenne érdemes esetleg kicsit javítani rajta.
A Google Ads és a Google Shopping olyan online marketingeszközök, melyek segítségével - a SEO-val ellentétben - már rövid távon is értékesítheted a szolgáltatásodat és termékeidet. Sikeréről mi sem árulkodik jobban, hogy világszerte több mint 7 000 000 cég használja napi szinten a Google Ads-et és a Google Shopping sem sokkal marad le mögötte.
Nagy eséllyel a legnagyobb konkurensed is hirdet a Google-ön, ami nem is igazán meglepő: Magyarországon a keresések 95%-át a Google-ben indítják el. Tedd fel tehát a magadnak a következő kérdést: megengedheted-e magadnak azt a luxust, hogy ne a lehető leghatékonyabban használd a Google Ads-et?
15év + Webáruház készítés tapasztalat
900 + Webfejlesztési projekt
Komplex online marketing támogatás