Mitől bíznak meg benned a látogatók?


Ügyfeleket veszíthetsz, mert bizalmi válság van. Mindenki azt mond magáról, amit akar és ez főleg igaz az Interneten.

 

A Te céged megbízható, de ha ezt nem mutatod (és bizonyítod) a külvilág, az érdeklődők felé akkor kevesebb szolgáltatást, vagy terméket fogsz eladni az Interneten!

 

A tartalmaid egyik legfontosabb feladata a bizalomépítés. Meg kell mutatnod mit tudsz! Hasznos tanácsokat kell adj, eszközöket kell hadrendbe állítanod az irántad érzett bizalom felépítéséhez.

 

Nézzük milyen kommunikációs lehetőségek szükségesek ahhoz, hogy a látogatók, kétséget kizáróan megbízzanak benned és a cégedben.

 

1.) Légy személyesebb!

 

Az első és legfontosabb, hogy add az arcod (fotóval) a vállalkozásodhoz, a szolgáltatásodhoz és a termékeidhez. Egy céget önmagában sokszor személytelennek éreznek a látogatók, de egy kis és közepes vállalkozás előnye a nagy multinacionális cégekkel szemben, hogy személyesebbek lehetnek.

 

Nem az számít mennyire vagy fotógén, hanem az hogy a neved és az arcod adod a megoldásaidhoz.

 

Tüntesd fel a céged adatait és tegyél szert óriási előnyre azzal hogy leírod a

 

  • céged felépítésének történetét,
  • honnan indultál,
  • milyen nehézségeken mentél keresztül,
  • milyen problémákat kellett megoldanod
  • és milyen út vezetett a sikerhez,
  • mutasd meg mennyire sikeres vagy,
  • adj egy csöppnyi bepillantást a magánéletedbe Pl.: Család, hobbi, stb.

 

2.) Építsd fel a szakmai hírnevedet!

 

A bizalomépítéshez alapvető fontosságú, hogy megmutatod a szakmai hozzáértésedet.

 

  • Vezess BLOG –ot, melyben hasznos tanácsokat adsz, esettanulmányokat osztasz meg.
  • Használj videókat a tevékenységeid és a szakértelmed bemutatásához, adj tanácsokat hangfelvételek segítségével.
  • Keresd a lehetőségeket, hogy megjelenj a médiában, szakmai folyóiratokban és ezeket publikáld a weboldaladon is. (Pl.: Ha építőipari cég vagy, megjelentetheted a munkáidat a népszerű építészeti és lakberendezési magazinokban, interjút adhatsz egy ház felépítésének kihívásairól, bemutathatod a munkafolyamot ami elindul a telek vásárlástól a kulcsrakész átadásig, stb.)
  • Írj könyvet, vagy egy kis füzetet, melyben leírod a szakmád kihívásait és azt hogy Te ezeket hogyan oldod meg. Nyugodtan írj az esetlegesen elkövetett hibáidról is és arról, hogy ezeket hogyan oldottad meg.
  • Készíttess közös fotókat az ügyfeleiddel, olyan celebekkel akik a Te megoldásaidat választották.

 

3.) Mutasd be a szolgáltatásaidat és a termékeidet a legalaposabb részletességgel!

 

  • Írj részletes leírást a szolgáltatásaidról és a termékeidről.
  • Készíts profi fotókat a kész megoldásokról, és ha a tevékenységed ilyen jellegű akkor mutasd be az előtte / utána állapotokat, sőt akár a munkafolyamatokat.
  • Kérj ügyfélvéleményeket írásban (fotóval), videóban, melyeket jeleníts meg a termékeid mellett és a szolgáltatásaid leírásánál. Ezeket mindenképpen publikáld a kiküldött ajánlataidban, nyomtatott reklám termékeidben (Pl. szórólap) is, ne csak a weboldaladon!
  • Publikáld az ISO minősítésedet, az elnyert díjaidat és szakmai tagságaidat.

 

4.) Legyél átlátható és vállalj garanciát!

 

  • Tedd átláthatóvá a munkafolyamataidat,
  • mutasd be részletesen a vásárlási folyamatot,
  • tedd láthatóvá és érthetővé a szerviz lehetőségeket.

 

A törvény amúgy is kötelez a garancia vállalásra, de vállalj többet mint a törvény által előírtak!

Te vállalsz extra garanciákat a szolgáltatásaidra, vagy a termékeidre?

Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

Eddigi szavazatok száma: 180

%

Igen

%

Nem

Webtervezési normák használata

A norma azt jelenti, hogy a felhasználók már megszokták és tudják, hogy a weboldalakon az egyes elemeket hol találják meg. Az Interneten a felhasználói szokások nem változnak olyan gyorsan, mint a technológia. Ezért érdemes olyan megoldásokat használni, melyek már beváltak ezek ugyanis még évekig működni fognak! 

Látogatottság növelés

A legszuperebb weboldal sem képes eredményeket produkálni, ha nem érkeznek rá potenciális érdeklődők. Ezekért az érdeklődőkért meg kell dolgozz és / vagy meg kell vásárold a figyelmüket. Azok a személyek számítanak potenciális érdeklődőknek, akik kifejezetten a Te szolgáltatásaidat, vagy termékeidet keresik, vagy olyan problémáik illetve vágyaik vannak, melyekre a Te kínálatod nyújt megfelelő megoldást.

Hívás most!
Ajánlatkérés

A jó weboldal akkor is dolgozik, amikor Te alszol!