Google Adwords, fizetett hirdetések.

Kiss ErnőKiss Ernő2018. április 19.
Google Adwords, fizetett hirdetések.

Ez a hirdetési forma az, ahonnan a (legtöbb vállalkozás esetében) leggyorsabban, akár azonnal látogatókat hozhatsz a weboldaladra. Ezzel már el is kezdesz eleget tenni annak a keresőoptimalizálási szempontnak is, hogy növeled a weboldalad látogatottságát, de emellett azonnali megrendelésekre is szert tehetsz.

Az Adwords segítségével hozhatod a weboldaladra leginkább azokat a látogatókat, akiknek égetően szükségük van megoldásra és megközelítőleg azt is tudjákhogy mire. Itt lehetőséged van megtalálni az érdeklődőket a direkt keresésekből (ez a leghatékonyabb), amikor a Google ban rákeresnek Pl.: Egyedi búrgyártás, autókölcsönzés Miskolc, fogfehérítés stb. kulcsszavakkal.

A direkt kereséseken kívül lehetőséged van úgynevezett Display hálózatban is hirdetni, ahol a Google partner oldalain jelennek meg hirdetéseid. Ezek a hirdetések is célzottan jelennek meg, mert a Google azoknak jeleníti meg a hirdetéseidet, akik korábban a Te kulcsszavaid, témaköreidhez hasonló kereséseket indított, vagy oldalakat látogatott meg.

(Ezeken kívül természetesen más lehetőségek is rendelkezésre állnak a Googleban, mint Pl.: a Youtube és a Shopping típusú hirdetések.) A bejegyzés elején azért írtam, hogy legtöbb vállalkozás esetében, mert vannak cégek, akik olyan újdonságokkal foglalkoznak, melyekről még nem tudnak az emberek. Ezért nem is tudnak rákeresni…

Ilyenkor, ha még nincs tudatos igény a termékre vagy szolgáltatásra és nem feltétlen párosítható egy már létező probléma körhöz, akkor nem a direkt keresésekre való célzás lesz a megfelelő eszköz a látogatottság megszerzésére.

Tapasztalataink szerint a közösségi oldalakon közétett és népszerű bejegyzések kifejezetten erősíthetik a weboldalak rangsorolását is a Googleban.

Értékes volt számodra a blog bejegyzés?
Kérlek küldj visszajelzést a szavazatoddal!

84 szavazat